Mariusz Gliński 1 min

ChatGPT – jak sztuczna inteligencja wspiera sprzedaż – podcast 14

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Jak ChatGPT można wykorzystać w służbie sprzedaży?

Świat oszalał… na punkcie ChatGPT. Z każdej strony słychać głosy, że sztuczna inteligencja zastąpi człowieka i „przejmie” większość stanowisk pracy. Już na horyzoncie pojawiają się masowe zwolnienia w firmach i dynamiczny postęp się dzieje. Jednak nie chcę tutaj siać paniki, bo w BusinessWeb jesteśmy za technologiami i automatyzacjami, dlatego skupiamy się głównie na tym, jak:

  • sztuczna inteligencja może wspierać już istniejącą technologię,
  • łączyć ją z HubSpot i innymi aplikacjami,
  • dzięki takiemu połączenia można usprawnić pracę sprzedawcy.

Dlatego wspólnie z Karolem Bartkowskim podzielimy się naszymi tipami, strategiami i pomysłami na to, jak sprzedawca możne usprawnić, przyspieszyć i uwolnić moce przerobowe w swojej pracy, dzięki wykorzystaniu ChatGPT.

Zapraszam do osłuchania (lub obejrzenia) 14 już odcinka podcastu DigitalStone! ⤵


O czym jeszcze usłyszysz?

  • W jaki sposób ChatGPT możesz wykorzystać w komunikacji z klientem i sprzedaży
  • Obsługa klienta – jak to zrobić i w jaki sposób ChatGPT może nas wyręczyć
  • Usprawnienie, weryfikacja procesów sprzedaży i elementy kwalifikacji wspierane przez ChatGPT

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku


Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.