Jak ChatGPT można wykorzystać w służbie sprzedaży?
Świat oszalał… na punkcie ChatGPT. Z każdej strony słychać głosy, że sztuczna inteligencja zastąpi człowieka i „przejmie” większość stanowisk pracy. Już na horyzoncie pojawiają się masowe zwolnienia w firmach i dynamiczny postęp się dzieje. Jednak nie chcę tutaj siać paniki, bo w BusinessWeb jesteśmy za technologiami i automatyzacjami, dlatego skupiamy się głównie na tym, jak:
- sztuczna inteligencja może wspierać już istniejącą technologię,
- łączyć ją z HubSpot i innymi aplikacjami,
- dzięki takiemu połączenia można usprawnić pracę sprzedawcy.
Dlatego wspólnie z Karolem Bartkowskim podzielimy się naszymi tipami, strategiami i pomysłami na to, jak sprzedawca możne usprawnić, przyspieszyć i uwolnić moce przerobowe w swojej pracy, dzięki wykorzystaniu ChatGPT.
Zapraszam do osłuchania (lub obejrzenia) 14 już odcinka podcastu DigitalStone! ⤵
O czym jeszcze usłyszysz?
- W jaki sposób ChatGPT możesz wykorzystać w komunikacji z klientem i sprzedaży
- Obsługa klienta – jak to zrobić i w jaki sposób ChatGPT może nas wyręczyć
- Usprawnienie, weryfikacja procesów sprzedaży i elementy kwalifikacji wspierane przez ChatGPT
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
-
Więcej o możliwościach ChatGPT mówiliśmy w odcinku 13: Magiczne sztuczki content marketingu w małej firmie
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
- Spotify
- Anchor
- Google Podcasts
- Apple Podcasts
Jesteśmy też na YouTube