Pełen zestaw narzędzi, które pomogą Ci osiągnąć większe zyski z reklam, mediów społecznościowych, treści, ebooków, webinarów i konferencji. Zaawansowana analiza dostarczy Ci wiedzy na temat tego, co działa, a co nie.
Co to jest HubSpot?
Wyobraź sobie system, który może zrewolucjonizować sposób, w jaki Twoja firma zarządza sprzedażą, marketingiem i obsługą klienta. Poznaj HubSpot CRM!
HubSpot jest odpowiedzią na te pytania...
Sprzedaż
Marketing
Obsługa klienta
Strona www
HubSpot - marketing, sprzedaż i obsługa klienta pracujące na tym samym systemie CRM
HubSpot stwarza miejsce, w którym sprzedaż, marketing i obsługa klienta pracują na jednym systemie, dzieląc się danymi i informacjami. Dzięki temu możesz dostarczyć niepowtarzalną wartość Twoim klientom obsługiwanym przez Twoją firmę.
Zobacz, HubSpot pokrywa w jednym narzędziu całość procesu od pozyskania do obsługi klienta
Marketing
Generuj więcej leadów dla sprzedaży i monitoruj zwrot z każdej wydanej złotówki.
Sprzedaż
Zamieniaj pozyskane leady w klientów, pracując wspólnie z marketingiem na jednym CRM.
Dedykowane narzędzia dla sprzedawców, które pozwalają im skupić się na sprzedaży zamiast na administracji. Pełna integracja z pocztą, kalendarzem i telefonem. Narzędzia do wsparcia prospectingu oraz zaawansowana analiza sprzedaży.
Obsługa Klienta
Zbuduj wielokanałowe centrum obsługi klienta, zintegrowane z działem sprzedaży i marketingu.
Zbuduj platformę obsługi klienta, dodaj różne kanały komunikacji, takie jak e-mail, czat, WhatsApp i telefon. Śledź wskaźniki SLA, przeprowadzaj badania klientów i automatyzuj ankiety.
Od Lejka Sprzedaży do Flywheel
Ścieżka zakupowa klienta jest cyklem nie lejkiem.
W tradycyjnym lejku sprzedaży klient “jest przesuwany” między marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta jak przez oddzielne silosy.
HubSpot wprowadził całkiem nowe rozwiązanie zwane Flyweel.
Gdy stosujemy Flyweel, każdy krok ścieżki zakupowej klienta jest wzajemnie połączony. Zespoły wymieniają ze sobą dane, zwiększając skuteczność działań na każdym etapie.
HubSpot to Platforma CRM
HubSpot jest rozwiązaniem all-in-one.
Łączy w sobie obszary marketingu, sprzedaży i obsługi klienta tak, że bez problemu realizujesz metodykę inbound. Wszystkie działania prowadzisz na tej samej bazie klientów, a zespoły marketingu, sprzedaży i obsługi klienta pracują na tych samych danych.
Dzięki temu szybciej przekazujesz informacje pomiędzy marketingiem, sprzedażą i obsługą klienta. Efekt? Twoi klienci są bardziej zadowoleni i chętnie polecają Cię innym.
Poznaj niektóre narzędzia firmy HubSpot, które pomagają lepiej współpracować zespołom marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Marketing
Marketing Hub
Narzędzie All-In-One , które ma wszystko aby pozyskać klienta, ocieplić z nim relację i zamienić w lead który Twoja sprzedaż pokocha.
Sales
Sales Hub
Narzędzia dostępne w Sales Hub to prawdziwi sprzymierzeńcy sprzedawców, którzy chcą zaoszczędzić czas. Dzięki nim otrzymasz precyzyjne informacje o potencjalnych klientach, automatyzujesz rutynowe zadania i zwiększasz szanse na szybsze finalizowanie transakcji.
Service
Service Hub
Nasze narzędzia obsługi klienta są stworzone po to, abyś mógł nawiązać prawdziwą komunikację z klientem, przekraczając jego oczekiwania i uczynić go ambasadorem, który będzie rozwijał Twój biznes.
CRM
Rośnij z HubSpot CRM
Zestaw oprogramowania, który pomaga Twojej firmie rosnąć, dzięki integracji narzędzi każdego zespołu, danych i procesów.