Zorganizuj obsługę klienta, która sprawnie pomaga i daje pełne informacje
Klientów nie interesuje to, jak wygląda wewnątrz Twoja firma. Po prostu chcą, abyś im pomagał. Kiedy zespoły obsługi klienta nie działają razem, powstają różne problemy w komunikacji z klientem. Dzięki narzędziom Service Hub™, zbudujesz wyłącznie pozytywne doświadczenia klienta.
Wystarczy, że zajrzysz do skrzynki inbox, a znajdziesz w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientem – maile, czat na żywo, formularze, komunikator na Facebooku. Podczas każdej rozmowy możesz łatwo przypomnieć sobie informacje o kliencie dzięki integracji z HubSpot CRM.
Service Hub™ oferuje również kompletny help desk z wbudowaną automatyzacją i raportowaniem, dzięki czemu możesz zamienić czaty i e-maile w zgłoszenia, a następnie śledzić stopień ich realizacji. W pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy Service Hub™ rozwiązali już prawie 1,4 miliona zgłoszeń, aby stworzyć jeszcze bardziej efektywną obsługę klienta.
FUNKCJE SERVICE HUB™ , KTÓRE TO UMOŻLIWIĄ:
Help Desk
Shared inbox
HubSpot CRM