Porozmawiaj o HubSpot
Nie wiesz co wybrać?
Od czego zacząć?
Jak lepiej wykorzystywać?
HubSpot to nasza 100% specjalizacja.
Wdrożenie HubSpot
Konkretny projekt wdrożenia HubSpot, dostosowany do Twoich celów i potrzeb, gdy potrzebujesz mocnego wsparcia merytorycznego z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Ebooki
Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
Obecnie klienci mają większą kontrolę, więcej możliwości i większe oczekiwania niż kiedykolwiek wcześniej. Nie tolerują sztucznych rozmów, zbyt długiego oczekiwania ani pogawędek z botami. Wymagają kontaktu z żywym człowiekiem i autentycznego zainteresowania.
Zależy nam na klientach,
ale nie rozmawiamy z nimi wystraczająco dobrze.
klientów rezygnuje z usług firmy z powodu złej obsługi klienta
W czym tkwi sekret popularności największych firm? Potrafią dbać o relacje z klientami. Zadowoleni klienci kupują więcej, zostają dłużej, polecają markę innym i opowiadają o niej światu.
Dlatego dobra obsługa klienta to nie dodatkowe koszty, ale okazja, aby rozwinąć swój biznes. Pomagaj swoim klientom i wyprzedzaj ich oczekiwania. Ale żeby to zrobić, potrzebujesz odpowiednich narzędzi.
Firmy B2B, które zdobyły zaangażowanych klientów, osiągają o
lepsze wyniki sprzedażowe
Service Hub™ posiada wszystko, czego potrzebujesz, aby zachwycić klientów. Zapewnisz im
wspaniałe doświadczenia w kontaktach ze swoja marką. Przyśpieszysz obsługę dzięki
funkcji self-service. W ten sposób zbudujesz bazę zadowolonych klientów, którzy będą
wspierać Twój biznes. Oto jak:
Stwórz bezproblemową
obsługę klienta
Pomóż klientom
w samoobsłudze
Rozwijaj swój biznes
dzięki zadowolonym klientom
Klientów nie interesuje to, jak wygląda wewnątrz Twoja firma. Po prostu chcą, abyś im pomagał. Kiedy zespoły obsługi klienta nie działają razem, powstają różne problemy w komunikacji z klientem. Dzięki narzędziom Service Hub™, zbudujesz wyłącznie pozytywne doświadczenia klienta.
Wystarczy, że zajrzysz do skrzynki inbox, a znajdziesz w jednym miejscu wszystkie kanały komunikacji z klientem – maile, czat na żywo, formularze, komunikator na Facebooku. Podczas każdej rozmowy możesz łatwo przypomnieć sobie informacje o kliencie dzięki integracji z HubSpot CRM.
Service Hub™ oferuje również kompletny help desk z wbudowaną automatyzacją i raportowaniem, dzięki czemu możesz zamienić czaty i e-maile w zgłoszenia, a następnie śledzić stopień ich realizacji. W pierwszym kwartale 2019 roku użytkownicy Service Hub™ rozwiązali już prawie 1,4 miliona zgłoszeń, aby stworzyć jeszcze bardziej efektywną obsługę klienta.
Help Desk
Shared inbox
HubSpot CRM
Dziś wielu klientów woli samodzielnie rozwiązywać swoje problemy niż czekać na kontakt z konsultantem. Dlatego rozwiązania Service Hub™ ułatwiają klientom dotarcie do wiedzy, aby mogli pomóc sobie sami.
Klienci Service Hub™ opublikowali już dziesiątki tysięcy artykułów i umieścili je w bazie wiedzy. Dzięki tym poradnikom na pewno znajdziesz szybko potrzebne informacje. Baza wiedzy HubSpota cały czas się rozwija, a zadawane pytania wskazują, co można poprawić w narzędziach HubSpota. Dzięki temu są one coraz lepsze.
Czat na żywo w Service Hub™ pomaga przyjąć zgłoszenia od większej ilości klientów. A czatbot na stronie WWW wyręczy Twoich specjalistów w odpowiadaniu na najczęściej zadawane pytania.
Baza wiedzy
Czat i chatbot
W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów. Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.
W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.
Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów.
Customer feedback
PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA
Bezpłatny HubSpot CRM
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.
Marketing Hub
Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.
Sales Hub
Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.
Service Hub
Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.
Zarządzaj komunikacją 1 na 1 z klientami dzięki uniwersalnej skrzynce inbox, która zbiera wiadomości e-mail, rozmowy na czacie i inne, a na dodatek jest dostępna dla całego Twojego zespołu.
Zamień problemy klientów w zgłoszenia i przypisz je do członków swojego zespołu. Organizuj je i nadawaj zadaniom priorytety. Śledź na bieżąco stopień realizacji zgłoszeń
Badaj zadowolenie klientów dzięki i wykorzystaj ankiety, aby zebrać od nich informację zwrotną. Na ich podstawie buduj coraz lepsze doświadczenia klientów.
Zautomatyzuj procesy obsługi klienta. Twórz zadania i rozdzielaj je jednym kliknięciem. Korzystaj z odpowiedzi zwrotnych, aby uruchomić automatyczne e-maile dla klientów lub powiadomienia dla swojego zespołu.
Zamień najczęściej zadawane przez klientów pytania w bazę wiedzy. Twórz na ich podstawie artykuły i tutoriale, które klienci łatwo znajdą w wyszukiwarce.
Twórz zespołowe aliasy adresów e-mail, które automatycznie zamieniają przychodzące wiadomości w zgłoszenia i są sygnalizowane na dashboardzie.
Reaguj błyskawicznie na pytania klientów dzięki chatowi na swojej stronie internetowej.
Korzystaj z botów, aby zwiększyć wydajność czatu. Kieruj klientów od razu do odpowiedniego konsultanta lub do bazy wiedzy.
Mierz efektywność obsługi klienta za pomocą wbudowanych narzędzi raportowania. Uzyskaj dane na temat wykorzystania bazy wiedzy, ilości zgłoszeń, czasu reakcji, opinii klientów i innych wskaźników.
Twórz raporty dotyczące konkretnych KPI, np. czas reakcji na zgłoszenie. Kontroluj stopień realizacji umów związanych z poziomem obsługi klienta (SLA).