blog-template

    Blog

    Bank wiedzy o marketingu, sprzedaży i obsłudze klienta - wspieranej przez HubSpot

     

    18 min

    Co to jest Metoda Sandlera i jak ją wdrożyć w zespole sprzedaży

    Start Reading
    5 min

    Rola Pre-Sales w procesie sprzedaży B2B

    Start Reading
    6 min

    Zalety outsourcingu sprzedaży B2B w praktyce

    Start Reading
    13 min

    Livespace kontra Pipedrive - porównanie systemów CRM

    Start Reading
    6 min

    7 grzechów głównych w procesie tworzenia pipeline

    Start Reading
    6 min

    Kiedy zaczyna się pipeline? Jak oddzielić działania sprzedażowe od szansy na transakcję

    Start Reading
    4 min

    Lejek sprzedażowy (pipeline), czyli aorta systemu CRM

    Start Reading
    6 min

    Communication is the key! Jak HubSpot pomaga usprawnić komunikację w zespole sprzedaży

    Start Reading
    8 min

    10 wysłanych ofert i tylko 1 zakończona sprzedażą. Czy ktoś te 9 w ogóle otworzył?

    Start Reading
    10 min

    Dzień z życia sprzedawcy, czyli jak dobry CRM ułatwia nam życie

    Start Reading
    9 min

    Automatyzacja sprzedaży B2B – Praktyczny poradnik dla sprzedawców B2B

    Start Reading
    7 min

    Niech klienci Cię zobaczą, czyli jak wykorzystać wideo w sprzedaży

    Start Reading
    6 min

    Jak znaleźć aktywnych kupujących?

    Start Reading
    7 min

    5 spostrzeżeń biznesowych, które można uzyskać z raportu ścieżki w HubSpot

    Start Reading
    6 min

    Plan sprzedażowy wzór – Pobierz Darmowy Szablon

    Start Reading
    4 min

    4 ważne pytania dotyczące maili sprzedażowych

    Start Reading
    11 min

    Jak stworzyć profil klienta w strategii inbound sales?

    Start Reading
    10 min

    Darmowe szablony maili do klientów B2B

    Start Reading
    5 min

    Wskaźniki KPI w sprzedaży B2B – poznaj 5 najważniejszych

    Start Reading
    8 min

    Social selling – 7 metod, dzięki którym rozkręcisz sprzedaż

    Start Reading
    7 min

    Procesy sprzedaży w B2B zgodny z podejściem Inbound Sales – jak to osiągnąć?

    Start Reading
    8 min

    Etapy procesu sprzedaży w strategii inbound. Sprawdź, czy je realizujesz

    Start Reading