Audyt HubSpot

    Uzyskaj pełen obraz wykorzystania HubSpot w swojej firmie. Nasz audyt wskaże miejsca do poprawy, optymalizacji kosztów licencji i zwiększenia efektywności pracy zespołów marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.

    Usługa audytu HubSpot jest skierowana do klientów, którzy posiadają HubSpot, ale czują, że nie wykorzystują jego pełnego potencjału.

    Dzięki audytowi zidentyfikujemy obszary wymagające poprawy w konfiguracji systemu oraz wskażemy najlepsze praktyki. Audyt obejmuje ocenę konfiguracji technicznej, sprawdzenie zgodności z najlepszymi praktykami pracy na HubSpot oraz analizę luk w wiedzy zespołu. Dodatkowo, oceniamy przydatność posiadanych licencji i sugerujemy optymalizację ich kosztów. To kilkadziesiąt punktów kontrolnych, kompleksowo badających Twoją konfigurację i procesy pracy na HubSpot.


    Poznanie luk w użyciu HubSpot

    Dzięki audytowi otrzymasz listę miejsc wymagających poprawy pod kątem konfiguracji i procesów. Dowiesz się, gdzie potrzebne są poszczególne korekty, aby w pełni wykorzystać możliwości HubSpot.

    service3

    Plan działań usprawniających

    Pozyskasz plan działań prowadzących do lepszego wykorzystania HubSpot i zwiększenia zwrotu z inwestycji. Otrzymasz od nas podsumowanie w formie raportu, zawierającego wykaz rekomendowanych działań i usprawnień, aby maksymalnie wykorzystać HubSpot w Twojej firmie.

    service3

    Transfer wiedzy do zespołu

    Twój zespół otrzyma wiedzę o głównych zasadach działania HubSpot i jego możliwościach, co pozwoli na lepsze zrozumienie kierunków dalszych usprawnień systemu. Poznacie główną filozofię działania HubSpot tak, aby wiedzieć, jak połączyć jego różne elementy w sprawnie funkcjonujący mechanizm.

    service3

    Wsparcie w konfiguracji

    Jeżeli potrzebujesz wsparcia w zakresie wprowadzenia zmian wynikających z opracowanego raportu, zapewnimy Ci dostęp do naszych ekspertów, którzy pomogą w przeprowadzeniu niezbędnych modyfikacji. W naszym zakresie jest też pełne mapowanie Twoich procesów i zaprojektowanie ich konfiguracji na HubSpot.

    service3

    Wsparcie powdrożeniowe

    Możesz korzystać z naszego wsparcia do ciągłego rozwoju HubSpot, dzięki naszemu wsparciu powdrożeniowemu. Świadczymy pełne usługi od szkoleń, po konfiguracje i konsultacje, tak abyś miał pełen dostęp do zespołu ekspertów HubSpot na co dzień.


    service3

    Dlaczego warto wybrać Audyt HubSpot?

    check (12)

    Pełen obraz wykorzystania HubSpot

    Zidentyfikujesz luki i obszary do poprawy w aktualnej konfiguracji systemu.

    check (12)

    Zwiększenie efektywności procesów

    Otrzymasz konkretne zalecenia, jak poprawić procesy i wykorzystanie HubSpot.

    check (12)

    Optymalizacja kosztów licencji

    Przeanalizujemy posiadane licencje i zaproponujemy ich optymalizację, co może obniżyć koszty.

    check (12)

    Wzrost kompetencji zespołu

    Dostarczymy Ci wiedzę o filozofii działania HubSpot, aby zespół mógł sprawnie realizować jego dalszy rozwój.

    check (12)

    Najlepsze praktyki pracy na systemie

    Podzielimy się sprawdzonymi rozwiązaniami, które zwiększą skuteczność Twoich działań marketingowych, sprzedażowych i obsługi klienta.

    check (12)

    Wsparcie w konfiguracji rekomendacji

    Zapewniamy wsparcie poaudytowe, od szkoleń po konfiguracje i konsultacje, wraz z przebudową i optymalizacją procesów.

    Chcesz dobrze przygotować zespół do wdrożenia CRM?

    Posłuchaj naszego podcastu nakręconego z Joanna Rosiek, w którym omawiamy temat przygotowania zespołu do zmiany jaką niesie wdrożenie CRM.

    Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź opinie!

    zweryfikowane-przez-hubspot

    New call-to-action

    Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.

    Wójtowicz, K.

    | Fudo Security

    Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.

    Kania, S.

    | WebMakers Expert

    W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.

    Grochoła, M.

    | Schwung

    Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.

    Czuczeło, A.

    | Riverdi

    BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.

    Morycińska, M.

    | Pirios

    Kontakt

    Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Audyt HubSpot przeprowadzą dla Ciebie eksperci HubSpot, z praktycznym doświadczeniem w całej platformie. 

    Pytania

    Potencjalne pytania klientów dotyczące naszej oferty audytu HubSpot
    • Koszt audytu wraz z opracowaniem raportu i rekomendacji zaczyna się od 2000 zł  + VAT  dla jednego Hub. Zamawiając audyt całego HubSpota, możesz liczyć na atrakcyjne rabaty. Koszt zależy od stopnia skomplikowania Twoich procesów, wersji HubSpot wykorzystywanej przez Twój zespół, stopnia złożoności automatyzacji czy integracji.
    • Czas trwania audytu to warsztat do 2 godzin per Hub HubSpot. Po zakończeniu audytu potrzebujemy kilku dni na przesłanie raportu i podsumowania.

    • Audyt HubSpot polega na szczegółowej analizie konfiguracji Twojego systemu HubSpot, ocenie zgodności z najlepszymi praktykami oraz identyfikacji obszarów do poprawy. Analizujemy również wykorzystanie posiadanych licencji i proponujemy ich optymalizację. Usługę realizujemy w formie warsztatów do 2 godzin na dany Hub i w ich trakcie przechodzimy przez usystematyzowaną listę pytań i punktów kontrolnych. W przypadku posiadania przez Ciebie większej ilości Hub, na każdy Hub organizujemy osobny warsztat.
    • Audyt obejmuje swoim zakresem wszystkie rozwiązania HubSpot dla marketingu, sprzedaży i obsługi klienta. Sprawdzamy konfigurację techniczną systemu, ale i sposób pracy zespołów na nim, wiedzę z poszczególnych funkcji. Audyt to kilkadziesiąt punktów kontrolnych, które kompleksowo analizują pracę Twojego zespołu i poprawność jego ustawienia.
    • Audyt pozwala zidentyfikować luki w konfiguracji i wykorzystaniu HubSpot, co może prowadzić do zwiększenia efektywności pracy zespołów, lepszego zarządzania danymi oraz optymalizacji kosztów. Przeprowadzenie audytu to nie tylko sprawdzenie konfiguracji, ale i wskazanie Twojemu zespołowi najlepszych praktyk w codziennej pracy na systemie. Audyt daje całościową wizję dalszego rozwoju HubSpot, która zamienia się w spójny plan działań prowadzący do maksymalizacji wykorzystania posiadanych licencji.
    • Wielu klientów HubSpot kupuje go bezpośrednio od HubSpot i wdraża samemu, część z klientów korzysta z pomocy partnerów, ale nie przechodzą przez kompleksowe wdrożenie tylko punktowe konfiguracje. Taka sytuacja często prowadzi do tego, że system nie jest skonfigurowany w zakresie najlepszych praktyk, nie działa raportowanie, trudno śledzi się pracę zespołów. Audyt pozwala takim firmom wrócić na systematyczną ścieżkę prawidłowej konfiguracji systemu i maksymalizacji wykorzystania posiadanych licencji.

    • Jeżeli coś nie jest prawidłowo ustawione w systemie HubSpot, klienci przychodzą do nas z problemem w raportowaniu: system daje błędne raporty, coś trudno jest zrobić i nie wiemy, jak połączyć różne informacje. Taka sytuacja wskazuje na niepoprawną konfigurację procesów i stąd są problemy w raportach. Dodatkowo widzimy braki w wykorzystywaniu lejka przepływu leadów przez system, błędne zakładanie transakcji i robienie z systemu transakcji systemu prospectingowego, często też wykrywamy braki w wiedzy o funkcjach HubSpot, które posiada firma w ramach licencji. Audytem rozwiązujemy więc problem z nieprawidłową konfiguracją systemu oraz identyfikujemy braki w wiedzy, które można szybko uzupełnić naszymi szkoleniami.
    • Audyt nie jest szkoleniem zespołu, ale zachodzi na nim transfer wiedzy z tego, jakie są najlepsze praktyki pracy na HubSpot na poziomie ogólnym. Nie wchodzimy w szczegóły działania poszczególnych funkcji HubSpot, ale w to, czy są stosowane i jak są stosowane. Jak zauważamy problemy z ich używaniem, wskazujemy możliwe kierunki poprawy. Chodzi o to, aby nasze spotkanie było interaktywne i dostarczało Ci nie tylko informacji, co nie działa, ale i kierunek poprawy. Nie są to jednak dedykowane szkolenia. W ramach audytu dostaniesz od nas rekomendację szkoleń na bazie wykrytych przez nas luk w wiedzy pracowników.
    • Tak, oferujemy wsparcie powdrożeniowe, które obejmuje pomoc w wprowadzeniu zaleceń audytowych oraz dalszą optymalizację systemu HubSpot. Masz u nas pełne wsparcie w zakresie mapowania procesów, projektowania konfiguracji, budowy automatyzacji czy raportów. Po audycie możemy również przeszkolić Twój zespół, abyście byli w stanie dalej działać samemu np. w obszarach budowy raportów czy automatyzacji.