Mariusz Gliński 1 min

Magiczne sztuczki content marketingu – podcast 13

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Tworzenie treści może być wyjątkowo trudne dla małych firm, zwłaszcza gdy właściciel firmy ma najlepszą wiedzę na temat produktu i klienta, ale brakuje mu czasu na pisanie.

Zewnętrzni copywriterzy często nie są w stanie oddać unikatowego DNA firmy, co utrudnia skuteczne promowanie produktów i usług. W naszym najnowszym odcinku podcastu poznasz praktyczne rozwiązania dla tych problemów.

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Dlaczego właściciel małej firmy jest najlepszym copywriterem?
  • Jakie magiczne sztuczki i technologie mogą uczynić właściciela małej firmy maszyną do produkcji treści?
  • Strategia "slice and dice" oraz recycling treści, która pozwala na podzielenie treści na mniejsze kawałki i wykorzystanie ich w różnych kanałach.
  • Kogo zatrudnić do marketingu w małej firmie, ab y efektywnie zarządzać treściami?
  • Polecamy też kilka narzędzi, które mogą ułatwić Ci tworzenie treści, takich jak: ChatGPT, Google Docs, Happy Scribe lub Scenograf oraz wtyczka Chrome Voice In.

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku


Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.