Tworzenie treści może być wyjątkowo trudne dla małych firm, zwłaszcza gdy właściciel firmy ma najlepszą wiedzę na temat produktu i klienta, ale brakuje mu czasu na pisanie.
O czym jeszcze usłyszysz?
Linki do rzeczy wymienionych
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Zewnętrzni copywriterzy często nie są w stanie oddać unikatowego DNA firmy, co utrudnia skuteczne promowanie produktów i usług. W naszym najnowszym odcinku podcastu poznasz praktyczne rozwiązania dla tych problemów.
O czym jeszcze usłyszysz?
- Dlaczego właściciel małej firmy jest najlepszym copywriterem?
- Jakie magiczne sztuczki i technologie mogą uczynić właściciela małej firmy maszyną do produkcji treści?
- Strategia "slice and dice" oraz recycling treści, która pozwala na podzielenie treści na mniejsze kawałki i wykorzystanie ich w różnych kanałach.
- Kogo zatrudnić do marketingu w małej firmie, ab y efektywnie zarządzać treściami?
- Polecamy też kilka narzędzi, które mogą ułatwić Ci tworzenie treści, takich jak: ChatGPT, Google Docs, Happy Scribe lub Scenograf oraz wtyczka Chrome Voice In.
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
- Książka „Co chce wiedzieć klient?”, Sheridan Marcus
- ChatGPT, Happy Scribe lub Scenograf oraz wtyczka Chrome Voice In
- Content marketing w firmie B2B – od czego zacząć i odnieść sukces
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube