Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌
Tworzenie treści może być wyjątkowo trudne dla małych firm, zwłaszcza gdy właściciel firmy ma najlepszą wiedzę na temat produktu i klienta, ale brakuje mu czasu na pisanie.
Zewnętrzni copywriterzy często nie są w stanie oddać unikatowego DNA firmy, co utrudnia skuteczne promowanie produktów i usług. W naszym najnowszym odcinku podcastu poznasz praktyczne rozwiązania dla tych problemów.
O czym jeszcze usłyszysz?
- Dlaczego właściciel małej firmy jest najlepszym copywriterem?
- Jakie magiczne sztuczki i technologie mogą uczynić właściciela małej firmy maszyną do produkcji treści?
- Strategia "slice and dice" oraz recycling treści, która pozwala na podzielenie treści na mniejsze kawałki i wykorzystanie ich w różnych kanałach.
- Kogo zatrudnić do marketingu w małej firmie, ab y efektywnie zarządzać treściami?
- Polecamy też kilka narzędzi, które mogą ułatwić Ci tworzenie treści, takich jak: ChatGPT, Google Docs, Happy Scribe lub Scenograf oraz wtyczka Chrome Voice In.
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube
Mariusz Gliński
Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.