Mariusz Gliński 2 min

    Poznaj Intent Data i zwiększ efektywność działań marketingu i sprzedaży – podcast 16

    Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


    Zdobywanie nowych klientów w sektorze B2B staje się to wyzwanie. Kluczowym aspektem jest opieranie strategii na szczegółowych informacjach dotyczących potencjalnych zainteresowań klientów.

    W tym celu działy marketingu i sprzedaży muszą wykorzystywać technologie – które, choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się kosztowne – są niezbędne, żeby nie pozostać daleko w tyle za konkurencją.

    Jednym z takich rozwiązań, które zyskuje na popularności w marketingu i sprzedaży B2B, jest wykorzystanie intent data, czyli danych o intencjach zakupowych klientów.

    W 16 odcinku podcastu posłuchasz właśnie o jednym z najgorętszych trendów w branży B2B, czyli o intent data.

    Zapraszam do odsłuchania (lub obejrzenia) 16 odcinka podcastu DigitalStone! ⤵


    O czym usłyszysz?


    • Czym dokładnie są intencje zakupowe
    • Jak poprawiają konwersję z reklam i działań marketingowych na stronie
    • jak skutecznie możesz wykorzystywać je w procesach sprzedażowych
    • Poznasz kluczowe elementy budowy procesów sprzedażowych i marketingowych, które umożliwiają efektywne wykorzystanie intent data
    • Dowiesz się, jak wygląda cały ekosystem intencji zakupowych
    • Dlaczego dział handlowy jest ważny składnikiem w wykorzystaniu intent data i jak przekształcić to na zyski dla Twojej firmy
    • Poznasz od środka aplikację Dealfront – narzędzie, które pomaga efektywnie wykorzystać intent data w praktyce.

    Pomocne link, dzięki którym zgłębisz temat intent data

    Aplikacji do zarządzania intent data, które warto sprawdzić:

    Artykuły na stronach, które warto przeczytać:

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.