Zdobywanie nowych klientów w sektorze B2B staje się to wyzwanie. Kluczowym aspektem jest opieranie strategii na szczegółowych informacjach dotyczących potencjalnych zainteresowań klientów.
W tym celu działy marketingu i sprzedaży muszą wykorzystywać technologie – które, choć na pierwszy rzut oka mogą wydawać się kosztowne – są niezbędne, żeby nie pozostać daleko w tyle za konkurencją.
Jednym z takich rozwiązań, które zyskuje na popularności w marketingu i sprzedaży B2B, jest wykorzystanie intent data, czyli danych o intencjach zakupowych klientów.
W 16 odcinku podcastu posłuchasz właśnie o jednym z najgorętszych trendów w branży B2B, czyli o intent data.
Zapraszam do odsłuchania (lub obejrzenia) 16 odcinka podcastu DigitalStone! ⤵
|
O czym usłyszysz?
- Czym dokładnie są intencje zakupowe
- Jak poprawiają konwersję z reklam i działań marketingowych na stronie
- jak skutecznie możesz wykorzystywać je w procesach sprzedażowych
- Poznasz kluczowe elementy budowy procesów sprzedażowych i marketingowych, które umożliwiają efektywne wykorzystanie intent data
- Dowiesz się, jak wygląda cały ekosystem intencji zakupowych
- Dlaczego dział handlowy jest ważny składnikiem w wykorzystaniu intent data i jak przekształcić to na zyski dla Twojej firmy
- Poznasz od środka aplikację Dealfront – narzędzie, które pomaga efektywnie wykorzystać intent data w praktyce.
Pomocne link, dzięki którym zgłębisz temat intent data
Aplikacji do zarządzania intent data, które warto sprawdzić:
Artykuły na stronach, które warto przeczytać:
- Używasz noktowizora czy błądzisz po omacku? Zobacz więcej dzięki intent data i skuteczniej docieraj do klientów B2B
- Dealfront – zidentyfikuj firmy, które odwiedzają Twoją stronę i zaplanuj do nich działania na HubSpot
- Understanding and Leveraging Intent Data
- The Ultimate Guide to Intent Data
- How to Use Intent Data to Improve Your B2B Marketing
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube