W obecnych czasach wiele działów marketingu B2B stoi przed wyzwaniem dostarczenia większej liczby leadów. Jak przyspieszyć ten proces i dostarczyć do sprzedaży kontakty, które nie wypełniają formularzy na naszej stronie internetowej? Na przykład zastosować rozwiązania, które powiedzą nam, jakie strony internetowe odwiedzały na naszej stronie konkretne firmy. Takim rozwiązaniem jest właśnie Dealfront (dawniej LeadFeeder).
Czym jest Dealfront?
Dealfront (dawniej LeadFeeder) to oprogramowanie do identyfikacji odwiedzających, które śledzi i rozpoznaje firmy odwiedzające Twoją stronę internetową, nawet jeśli nie zostawiają one swoich danych kontaktowych.
Te informacje pomagają lepiej zrozumieć jakie firmy są potencjalnie zainteresowane Twoimi rozwiązaniami czy usługami, dzięki czemu możesz tworzyć skuteczniejsze strategie marketingowe i sprzedażowe.
Na bazie danych z Dealfront (dawniej LeadFeeder) możesz z działem sprzedaży stworzyć strategię dotarcia do danych firm, czy to poprzez działania na kampaniach sprzedażowych lub Account-Based Marketing.
Lista firm odwiedzających stronę widoczna w Dealfront.
Jak działa Dealfront – podstawowe funkcje
Dealfront (dawniej LeadFeeder) podłączasz pod stronę tak prosto, jak Google Analytics. Po jego instalacji możesz tworzyć różne segmenty firm na podstawie filtrów ,które są podzielone na kategorie.
- Company Info – Za pomocą tej funkcji możemy stworzyć filtry, które pomogą odfiltrowywać firmy najlepiej pasujące do Twojego ICP (idealny profil klienta). Możesz np. filtrować je po branży, kraju, liczbie pracowników itd.
- Behaviour – Kolejnym filtrem, jakiego możesz użyć, są dane dotyczące zachowania. W łatwy sposób odfiltrujesz firmy, które odwiedzały np. Twoje konkretne strony lub pobrały z niej plik.
- Acquisition – za pomocą tego filtra możesz posegmentować firmy na podstawie źródła, z którego przyszli na stronę np. LinkedIn, wyszukiwarka Google. Dealfront (dawniej LeadFeeder) pokaże też dane dotyczące ruchu z reklam Google Ads, jak nazwa kampanii czy słowo kluczowe, jakie wygenerowało ruch na stronie.
- Lista activity – Po wybraniu konkretnej firmy z listy możesz prześledzić całą aktywność, jeśli chodzi o strony, które były oglądane przez daną firmę.
Mamy też wgląd w inne aktywności na danej firmie jak np. informacje dotyczące umówionych spotkań, wysłanych maili. - CRM – Dealfront (dawniej LeadFeeder) możemy zintegrować z niektórymi CRM-ami takim jak np. HubSpot. Dzięki takiej integracji możesz również filtrować firmy po danych dostępnych w swoim CRM.
Integracja Dealfront (dawniej Leadfeeder) z Hubspot
Za pomocą natywnej i darmowej aplikacji dostępnej w marketplace HubSpot w łatwy sposób połączysz swojego HubSpot z Dealfrontem. Integracje można wykonać na wszystkich planach HubSpot, płacisz tylko za korzystanie z Dealfront (dawniej LeadFeeder).
Funkcje integracji Dealfront z HubSpot
Dwukierunkowa synchronizacja
Identyfikuj potencjalnych klientów odwiedzających Twoją stronę za pomocą Dealfront (dawniej LeadFeeder) i twórz nowe firmy lub połącz z już istniejącymi w HubSpot CRM. Dzięki temu możesz utrzymywać porządek w bazie, a osoby w firmie nie muszą kopiować danych ręcznie i przełączać się między systemami.
Twój CRM jest zawsze aktualny dzięki dwukierunkowej automatycznej synchronizacji. Informacje o odwiedzanych stronach i zachowaniach danych firm są automatycznie odkładane w formie notatek na kartach firm. Tak więc masz dostęp w HubSpot do historii kontaktów z Dealfront (dawniej LeadFeeder).
Zautomatyzuj tworzenie leadów w swoim CRM
Błyskawiczne wypełniaj firmy, transakcje i zadania. Niezależnie od tego, czy chcesz utworzyć zadanie dla każdej nowo utworzonej transakcji/firmy, czy zdefiniować okres zamknięcia transakcji, możesz to wszystko zrobić za pomocą automatyzacji w Dealfront (dawniej LeadFeeder).
Zadania, deals, contact owner widoczne na firmie
Dzięki integracji HubSpot z Dealfront (dawniej LeadFeeder) na bieżąco masz podgląd w to, co się dzieje na danej firmie. Jakie zadania są przepisane, kto jest za nie odpowiedzialny, ile masz otwartych transakcji a ile wygranych czy przegranych, kto jest odpowiedzialny, jeśli chodzi o relacje z daną firmą. Z poziomu Dealfront (dawniej LeadFeeder) możesz kontrolować proces sprzedażowy.
Jeśli firma znajduje się już w HubSpot CRM, pojawi się też ikonka informująca, że dane tej firmy są już w HubSpot.
Podsumowanie
Dzięki Dealfront (dawniej LeadFeeder) masz możliwość przechwycić firmy, które potencjalne są zainteresowane Twoimi rozwiązaniami czy usługami. Możesz wyjść do nich z działaniem sprzedażowym w celu zaprezentowania rozwiązań, zanim sami się skontaktują z Tobą poprzez formularz. Jesteś w stanie też pozyskać lead marketingowy w celu jego ocieplania i zachęcenia umówienia się na konsultacje lub demo poprzez e-mail marketing.
Dzięki integracji Dealfront z HubSpot możesz:
- Utworzyć firmę w HubSpot CRM lub połącz się z istniejącą firmą jednym kliknięciem.
- Zobaczyć, kto odwiedził Twoją witrynę i aktywność na niej bezpośrednio w Twoim CRM. Nie ma potrzeby przełączania się między systemami.
- Twórz zadania i deale, które synchronizują się w obie strony.
- Zautomatyzuj tworzenie leadów w HubSpot CRM za pomocą filtrów spełniających Twoje wymagania dotyczące segmentacji.
- Wykorzystaj niestandardowe mapowanie pól, aby przekazywać dane do niestandardowych lub istniejących pól HubSpot CRM, umożliwiając tworzenie list, workflow i raportowania.
Jak zastosować Dealfront w praktyce? Połącz go z działaniami z HubSpot oraz LinkedIn Sales Navigator
Dealfront (dawniej LeadFeeder) najlepiej sprawdza się, gdy połączymy go nie tylko z HubSpot, ale i z LinkedIn Sales Navigator. Dzięki temu widzisz, jakie firmy odwiedzają Twoją strony. Możemy je odszukać na Sales Navigator i dzięki np. aplikacji Surfe skopiować dane interesujących Cię osób do CRM. Tym samym budujemy listę kontaktową osób z firm zainteresowanych ofertą.
Sprawnie zorganizowany proces zarządzania leadami z Dealfront (dawniej LeadFeeder) może pomóc działom marketingu w dostarczaniu kontaktów zainteresowanych ofertą firmy oraz zwiększyć skuteczność działań marketingowych. Nie musisz czekać na kontakt z firmą, aby poznać intencje zakupowe potencjalnych klientów.
Jesteśmy oficjalnym partnerem Dealfront (dawniej Leadfeeder)!
Prowadzisz firmę i szukasz sposobu na zwiększenie liczby klientów na swojej stronie WWW? A przy tym chcesz ich identyfikować, zanim jeszcze zostawią swoje dane kontaktowe? Skorzystaj z naszego linku afiliacyjnego, pomożemy Ci w pełni wykorzystać potencjał Dealfront osadzając go w procesach Twoich działań marketingowo-sprzedażowych.
Przemek Gliński
HubSpot Inbound Marketing StrategistWysokiej klasy specjalista z dużym doświadczeniem w tworzeniu strategii Inbound Marketingu, na której silnie bazuje HubSpot. Z powodzeniem wdraża zarówno strategię Inbound Marketingu, jak również HubSpot w ramach całego obszaru marketingowego.