LinkedIn to platforma biznesowa, która sprzyja nie tylko rozwojowi kariery zawodowej, ale w wielu przypadkach jest idealnym miejscem służącym do promocji firmy. Jakie ma kluczowe funkcje i jakie strategie zastosować, aby wydobyć z niego możliwie największą wartość dla swojej organizacji?
Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak optymalizować procesy sprzedaży z użyciem zaawansowanych narzędzi? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to nasz kolejny odcinek podcastu z pewnością przyciągnie Twoją uwagę. W najnowszym odcinku zgłębimy wiedzę i tajniki jednego z najbardziej popularnych narzędzi sprzedażowych w B2B jakim jest LinkedIn Sales Navigator.
Biorąc na warsztat Sales Navigatora omówimy takie rzeczy jak koszty tego narzędzia, co pozwoli Ci zdecydować czy warto zainwestować w nakładkę LinkedIn. Zobrazujemy funkcjonalności poszerzające Twoje możliwości, jak i Twojego zespołu sprzedażowego, żeby skuteczniej wykonywał research firm oraz osób w nich pracujących. Wspomnimy również o tym, jak integrować i planować działania, które pozwolą rozwinąć Twoją strategię sprzedaży.
Przygotuj się na podróż przez świat sprzedaży, dzięki której odkryjesz, jak LinkedIn Sales Navigator może stać się Twoim niezastąpionym sprzymierzeńcem w procesie sprzedaży. Zapraszam do słuchania naszego podcastu!