Mariusz Gliński 2 min

Jak wykorzystać LinkedIn Sales Navigator w sprzedaży B2B? – podcast 12

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


LinkedIn to platforma biznesowa, która sprzyja nie tylko rozwojowi kariery zawodowej, ale w wielu przypadkach jest idealnym miejscem służącym do promocji firmy. Jakie ma kluczowe funkcje i jakie strategie zastosować, aby wydobyć z niego możliwie największą wartość dla swojej organizacji?

Czy zastanawiałeś się kiedykolwiek jak optymalizować procesy sprzedaży z użyciem zaawansowanych narzędzi? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to nasz kolejny odcinek podcastu z pewnością przyciągnie Twoją uwagę. W najnowszym odcinku zgłębimy wiedzę i tajniki jednego z najbardziej popularnych narzędzi sprzedażowych w B2B jakim jest LinkedIn Sales Navigator.

Biorąc na warsztat Sales Navigatora omówimy takie rzeczy jak koszty tego narzędzia, co pozwoli Ci zdecydować czy warto zainwestować w nakładkę LinkedIn. Zobrazujemy funkcjonalności poszerzające Twoje możliwości, jak i Twojego zespołu sprzedażowego, żeby skuteczniej wykonywał research firm oraz osób w nich pracujących. Wspomnimy również o tym, jak integrować i planować działania, które pozwolą rozwinąć Twoją strategię sprzedaży. 

Przygotuj się na podróż przez świat sprzedaży, dzięki której odkryjesz, jak LinkedIn Sales Navigator może stać się Twoim niezastąpionym sprzymierzeńcem w procesie sprzedaży. Zapraszam do słuchania naszego podcastu!

 

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Co to jest LinkedIn Sales Navigator i ile to kosztuje?
  • Jakie korzyści i funkcjonalności kryją się za tym narzędziem?
  • W jaki sposób usprawnia pracę i daje większe możliwości np. prowadzenie analityki?
  • Jak integrować Sales Navigator z innymi procesami sprzedażowymi?
  • Omówimy przykładową komunikację w działaniach sprzedażowych z udziałem SalesNavigator.
  • Opowiemy, dlaczego research i personalizacja są kluczowe w procesie sprzedaży, i jak Sales Navigator może w tym pomóc?
  • Pokażemy, jak analizować informacje na temat klientów, by zwiększyć szanse na nawiązanie relacji i dostosować komunikację odpowiadając na ich potrzeby

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku


 

Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.