LinkedIn to platforma, która może okazać się niezwykle wartościowym narzędziem dla osób zajmujących się sprzedażą. Jednak wciąż wielu handlowców nie potrafi w pełni z niej skorzystać.
Jak odnaleźć się na LinkedIn i skutecznie wykorzystać tę platformę w celu rozwoju biznesu? Jak tworzyć atrakcyjny profil, który przyciągnie uwagę potencjalnych klientów? Czy warto korzystać z darmowej wersji LinkedIn, czy też płatnego Sales Navigatora? Jak budować wartościowe relacje i rozwijać swoją bazę kontaktów?
Razem z Karolem Bartkowskim odpowiemy Ci na te i inne pytania oraz pokażemy, jak budujemy nasze profile, żeby skutecznie robić social selling. Zapraszam do odsłuchania 11 odcinka podcastu Digital stone!
O czym jeszcze usłyszysz?
- Jak zacząć na LinkedIn?
- Po co LinkedIn jest potrzebny sprzedawcom i managerom?
- Jak powinien wyglądać dobry profil na LinkedIn dla sprzedawcy?
- Dlaczego warto na nim być?
- Kto w ogóle z niego korzysta?
- Jak można wykorzystać LinkedIn i jakie przyniesie Ci korzyści?
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
- [Artykuł] Social selling – 7 metod, dzięki którym rozkręcisz sprzedaż
- [Wideo] Zbuduj efektywny prospecting na LinkedIn
- Profil na LinkedIn Mariusza
- Profil na LinkedIn Karola Bartkowskiego
- Profil na LinkedIn BusinessWeb
- Profil na LinkedIn Akademii Skutecznego Sprzedawania Karola
- Raport z Vidyard o wideo „The State of Video 2022 Report”
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube