Wyobraź sobie, że Twoja strategia marketingowa to 30-piętrowy wieżowiec, a narzędzie do marketingu, którego szukasz na 2024 r., to winda. Żeby wjechać na najwyższy poziom, musisz zainwestować w odpowiednie rozwiązanie. Jaką decyzję podjąć?
Rozwijanie marketingu w firmie to niełatwa sprawa. Dla marketera prawdziwym wyzwaniem stają się coraz bardziej rozproszone dane, ograniczenia w personalizacji komunikacji i brak możliwości udowodnienia szefowi sensu swoich działań za pomocą solidnego raportu. Wszystko przez mnożące się aplikacje (np. do landingów, e-mail marketingu, formularzy), które się nie integrują.
Jak podejść do wyboru narzędzia dla zespołu marketingu
Na początek dane. Aż 88% marketerów używa nawet 10 narzędzi, a 29% uważa, że ma ich zbyt wiele w swoim stosie technologicznym. Natomiast 35% boryka się z brakiem integracji między technologiami, a 46% poświęca więcej czasu na przygotowanie i segmentację danych niż na cokolwiek innego.
💡 Zapamiętaj Zbyt duża liczba systemów może spowalniać pracę, tworzyć tarcia z działem sprzedaży i zmniejszać wartość Twojej aktywności. |
Jeśli nie bierzesz pod uwagę trendów, takich jak integracja działań marketingu i sprzedaży oraz personalizacja komunikacji, możesz zostać w silosie swoich zadań i tym samym napotkać znaczne ograniczenia w realizacji strategii.
Jak oszczędzić czas, pieniądze i zasoby
Aby nie utknąć na parterze strategii marketingowej i dojechać na 30. piętro personalizacji kontaktu z klientami, spójrz inaczej na dane konsumentów i zaangażowanie w marketing.
🎯 Wskazówka Warto sięgnąć po rozwiązanie typu all-in-one oparte na sprawdzonym CRM, które:
|
Takie możliwości oferuje HubSpot Marketing Hub. Dzięki niemu możesz poświęcić mniej czasu, pieniędzy i zasobów na integrację danych oraz systemów i skupić się na budowaniu relacji z klientami. Możesz wznieść segmentację i personalizację komunikacji na wyższy poziom. A dodatkowo będzie ona rosła razem z Tobą. Nawet jeżeli dziś masz potrzeby sięgające tylko 10. piętra, jeśli zechcesz – zawiezie Cię na 30.
💡 Zapamiętaj Sercem Marketing Hubu jest system CRM HubSpot, na którym może stać Twoja strona WWW (HubSpot CMS), pracować dział sprzedaży czy obsługa klienta. W efekcie w jednym miejscu są nie tylko wszystkie narzędzia marketingowe do prowadzenia kampanii, lecz także wszystkie dane o klientach, historia kontaktów ze sprzedażą czy pełna analityka zachowań na stronie. |
Jakie korzyści zapewnia Marketing Hub
Działy marketingu korzystające z Marketing Hubu koncentrują się zazwyczaj na trzech celach: wykorzystywaniu wszystkich danych w jednym miejscu, zwiększaniu liczby leadów oraz automatyzacji swojej pracy. Narzędzie zapewnia (dane HubSpot):
- większy wzrost liczby leadów przychodzących po 3 (56%), 6 (106%), 9 (123%) i 12 (149%) miesiącach od zakupu,
- większy ruch na stronie internetowej – o 190% po 12 miesiącach,
- więcej zamkniętych transakcji – aż 166-proc. wzrost liczby transakcji zamkniętych po 12 miesiącach.
Kiedy łączysz siły, możesz więcej. HubSpot Marketing Hub z wbudowanym CRM pomaga zespołom marketingowym rozwijać się dzięki narzędziom, które są wydajne samodzielnie, ale jeszcze lepsze razem.
Artykuł powstał na łamach czasopisma Marketer+. Link do publikacji ➡ https://marketerplus.pl/jakie-narzedzie-do-marketingu-wybrac-na-2024-rok-upewnij-sie-ze-wjedziesz-z-nim-na-30-pietro/