Mariusz Gliński 2 min

Ludzkie oblicze reklamy Twojej firmy. Poznaj kim jest BDR - Podcast 09

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Obecnie prowadzenie skutecznej sprzedaży wymaga nie tylko umiejętności nawiązywania relacji z klientami, ale także odpowiedniego zorganizowania całego zespołu sprzedażowego. W tym kontekście, funkcja BDR (Business Development Representative) nabiera szczególnego znaczenia. Kim jest BDR i dlaczego jest tak ważny  w firmie?

BDR to osoba, która zajmuje się poszukiwaniem potencjalnych klientów i umawianiem z nimi spotkań. Jest ona kluczowa dla sukcesu firmy, ponieważ to właśnie BDR odpowiada za generowanie leadów, czyli kontaktów z potencjalnymi klientami, które następnie przekazywane są do dalszej obsługi przez zespół sprzedaży.

Jak pokazują badania – ponad jedna trzecia respondentów (34%) twierdzi, że prospecting i kwalifikacja leadów to największe wyzwanie dla handlowców. (źródło)

Jak wygląda dzień pracy BDR i jakie cechy powinien mieć, aby skutecznie przyciągać nowych klientów do firmy?

Wspólnie z Karolem Bartkowskim postaramy się odpowiedzieć na te pytania, a także przybliżyć rolę BDR w procesach sprzedażowych.

Dowiesz się, jakie umiejętności i narzędzia powinien mieć BDR, aby osiągać zamierzone cele oraz jakie korzyści przynosi firma, gdy ma dobrze zorganizowany zespół sprzedażowy z BDR na czele.

Zapraszam do odsłuchania 9 odcinka podcastu Digital stone!

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Co oznacza BDR?
  • Jaka jest jego funkcja i rola w procesach sprzedaży?
  • Dlaczego BDR jest ludzką twarzą marketingu firmy?
  • Czym powinna się cechować osoba pracująca na tym stanowisku?
  • Jakie przykładowe działania powinien prowadzić codziennie BDR?

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku


 

Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.