Mariusz Gliński 2 min

    Ludzkie oblicze reklamy Twojej firmy. Poznaj kim jest BDR - Podcast 09

    Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


    Obecnie prowadzenie skutecznej sprzedaży wymaga nie tylko umiejętności nawiązywania relacji z klientami, ale także odpowiedniego zorganizowania całego zespołu sprzedażowego. W tym kontekście, funkcja BDR (Business Development Representative) nabiera szczególnego znaczenia. Kim jest BDR i dlaczego jest tak ważny  w firmie?

    BDR to osoba, która zajmuje się poszukiwaniem potencjalnych klientów i umawianiem z nimi spotkań. Jest ona kluczowa dla sukcesu firmy, ponieważ to właśnie BDR odpowiada za generowanie leadów, czyli kontaktów z potencjalnymi klientami, które następnie przekazywane są do dalszej obsługi przez zespół sprzedaży.

    Jak pokazują badania – ponad jedna trzecia respondentów (34%) twierdzi, że prospecting i kwalifikacja leadów to największe wyzwanie dla handlowców. (źródło)

    Jak wygląda dzień pracy BDR i jakie cechy powinien mieć, aby skutecznie przyciągać nowych klientów do firmy?

    Wspólnie z Karolem Bartkowskim postaramy się odpowiedzieć na te pytania, a także przybliżyć rolę BDR w procesach sprzedażowych.

    Dowiesz się, jakie umiejętności i narzędzia powinien mieć BDR, aby osiągać zamierzone cele oraz jakie korzyści przynosi firma, gdy ma dobrze zorganizowany zespół sprzedażowy z BDR na czele.

    Zapraszam do odsłuchania 9 odcinka podcastu Digital stone!

    O czym jeszcze usłyszysz?

    • Co oznacza BDR?
    • Jaka jest jego funkcja i rola w procesach sprzedaży?
    • Dlaczego BDR jest ludzką twarzą marketingu firmy?
    • Czym powinna się cechować osoba pracująca na tym stanowisku?
    • Jakie przykładowe działania powinien prowadzić codziennie BDR?

    Linki do rzeczy wymienionych
    w tym odcinku


     

    Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

    Jesteśmy też na YouTube

     

    avatar

    Mariusz Gliński

    Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.