Mariusz Gliński 2 min

Szablony Landing Page oraz Mailingów w HubSpot

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Zestaw szablonów landing page i mailing w HubSpot

Poznaj, w jaki sposób możemy Ci pomóc z opracowaniem graficznym landing page oraz mailingów, tak aby Twój zespół mógł dalej nimi samodzielnie zarządzać w HubSpot. Uzupełnij braku w kompetencjach graficznych.


Jaki problem rozwiązujesz dzięki gotowym szablonom

Chciałabym bardziej profesjonalnie pokazać ofertę mojej firmy. Chcę zbudować landing page/mailing, ale nie mam grafika, ani kompetencji do graficznej budowy mailingów czy landing page. Potrzebuję pomocy w ich opracowaniu i przeszkoleniu personelu z ich wykorzystywania, do dalszych zmian i tworzenia kolejnych wersji.

 

Plan działań z opracowaniem szablonów:

Zbieramy dane o kampaniach i do czego masz kampanie

  1. Określamy ilość oraz charakter landing page do zbudowania. Możemy wybierać spośród podstawowych funkcji landing page, którymi są m.in.
    • Prezentacja oferty – produktu lub usługi
    • Umówienie się na konsultację
    • Zaproszenie na webinar
    • Możliwość pobrania ebooka
    • Zapisanie się do newsletter

  2. Określamy ilość szablonów mailowych do zbudowania, kierując się ich specyfiką przeznaczenia. Przykładowe rodzaje szablonów mailingów to:
    • Mailing z ofertą
    • Mailing prezentujący artykuły blogowe
    • Mailing prezentujący wiele artykułów blogowych

  3. Projektujemy i budujemy landing page/mailing według najlepszych standardów efektywnej konwersji na oczekiwane działanie

  4. Jeśli nie wiesz jakie teksty powinny znaleźć się w materiałach – zapewniamy usługę opracowania komunikacji landing page i zawartości mailingów

  5. Szkolimy Twoich pracowników, aby w razie konieczności mogli, bez konieczności większych prac graficznych, tworzyć nowe wersje landing page/mailingów, bazując na opracowanych przez nas szablonach


Co otrzymujesz po zakończeniu prac nad szablonami

  1. Zestaw opracowanych graficznie landing page oraz mailingów – przed przystąpieniem do prac wspólnie zadecydujemy ile i jakie landing page i mailingi są Ci potrzebne

  2. Wiedzę o tym ja je samodzielnie zmieniać i dostosowywać wybudowane rozwiązania do następnych potrzeb


Co zyskujesz dzięki gotowym szablonom landing page i mailingów

✓  Mam możliwości zwiększenia ilości pozyskiwanych nowych leadów dzięki landing page

✓  Mogę prowadzić regularną komunikację mailingową do klientów

✓  Mogę pochwalić się profesjonalną prezentacją graficzną mojej firmy w internecie, w ramach oferowanych produktów i usług oraz bieżącej komunikacji marketingowej

✓  Moi pracownicy mogą samodzielnie tworzyć landing page/mailing. Nie potrzebują już do tego dużego wsparcia graficznego.
avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.