Integracja Systemów
z HubSpot

Pełne wsparcie w zakresie integracji Twojego systemu z HubSpot poprzez API lub z wykorzystaniem HubSpot Operations Hub. Doradzimy, jak umieścić HubSpot w infrastrukturze Twoich systemów IT.

Nasza usługa integracji systemów z HubSpot jest idealna dla firm, które chcą połączyć swoje obecne systemy z HubSpot, aby usprawnić wymianę danych i zintegrować procesy sprzedażowe, marketingowe i obsługi klienta. Oferujemy pełne wsparcie techniczne oraz transfer wiedzy na temat funkcjonowania interfejsów API HubSpot.

Integracja systemów z HubSpot obejmuje pełne wsparcie w połączeniu systemu z HubSpot. Nasi eksperci znają zarówno HubSpot API, jak i rozwiązania Operations Hub, które można wykorzystać do integracji. Usługa obejmuje wiedzę o działaniu interfejsów, mapowanie danych między systemami oraz przygotowanie kodu do wymiany danych.

Zapewniamy, też pełne wsparcie w zakresie analizy roli HubSpot w architekturze Twoich systemów, tak abyś otrzymał czytelny obraz efektywnej wymiany danych.

W czym pomagamy

Rozpoznanie systemów do integracji

Omawiamy z Tobą, jakie systemy chcesz połączyć z HubSpot, oraz jakie dane chcesz wymieniać.

Sprawdzamy, czy są dostępne gotowe integracje dla wybranego przez Ciebie systemu. Rekomendujemy zastosowanie API lub HubSpot Operations Hub. Przeprowadzamy Twój zespół przez proces interfejsowania z HubSpot, wskazując dokumentację oraz rodzaje interfejsów, które można zbudować do HubSpot. Rozpoznajemy również, czy jest możliwa budowa interfejsu po stronie Twojego systemu, czy są odpowiednie osoby, które znają, jak go interfejsować i czy będą dostępne dla projektu.

service3

Szkolenie z Support API

Kluczowe jest zbudowanie wiedzy w Twoim zespole IT na temat interfejsu REST API HubSpot oraz wykorzystania HubSpot Operations Hub. Zapewniamy szkolenie, które umożliwi Twojemu zespołowi samodzielne budowanie i rozwijanie interfejsów po stronie Twoich systemów.

service3

Mapowanie Interfejsów

Pomagamy w mapowaniu danych pomiędzy Twoim systemem a HubSpot, aby wymieniać wszystkie niezbędne informacje w procesach, które będą wdrażane na HubSpot. Na tej podstawie przygotowujemy interfejsy po Twojej stronie oraz wspieramy ich realizację i konfigurację po stronie HubSpot.

service3

Przygotowanie Integracji

Na podstawie opracowanego mapowania danych konfigurujemy HubSpot, przygotowując odpowiednie pola, automatyzacje i obiekty niestandardowe, aby zapewnić poprawne działanie i wymianę danych pomiędzy Twoimi systemami. Zapewniamy wsparcie testów interfejsów oraz migrację na środowiska produkcyjne. Twój zespół ma dostęp do naszych ekspertów przez cały czas trwania projektu.

service3

Integracja wymiany danych z procesami budowanymi na HubSpot

Wdrożenie interfejsów jest zsynchronizowane z wdrożeniem HubSpot, aby zapewnić spójność konfiguracji systemu z wymaganiami wymiany danych. Pola i dane wymieniane przez interfejsy są uwzględniane w planach konfiguracji procesów sprzedaży na HubSpot.

service3

Wsparcie Gotowych Interfejsów

W przypadku gotowych interfejsów, takich jak Salesforce, Power BI, WooCommerce, FedEx, GUS czy SMS API, oferujemy wsparcie w ich połączeniu i konfiguracji, aby zapewnić sprawną integrację i pełne wykorzystanie dostępnych narzędzi. Pomagamy podłączyć taki interfejs oraz zmapować wymianę danych z HubSpot. W przypadku bardziej zaawansowanych konfiguracji ustawiamy niezbędne automatyzacje i raporty.

service3

Poznaj HubSpot od strony technicznej

Pobierz nasz ebook HubSpot dla CIO.

hubspot-dla-cio-mockup (1)

Dlaczego warto wybrać nas do Integracji Systemów z HubSpot?

check (12)

Transfer Wiedzy

Przekazujemy Twojemu zespołowi wiedzę na temat integracji systemów z HubSpot, co pozwala na samodzielny rozwój interfejsów.

check (12)

Szeroki zakres wsparcia

Oferujemy wsparcie od szkoleń po realizację interfejsów, zarówno dla gotowych rozwiązań, jak i interfejsów budowanych od podstaw.

check (12)

Gotowe interfejsy

Posiadamy gotowe interfejsy do systemów takich jak GUS, Fakturownia czy SMS API, które można zastosować dzięki HubSpot Operations Hub.

check (12)

Kompleksowe wsparcie

Nasze wsparcie integracji realizowane jest równolegle z wdrożeniami CRM, zapewniając zespołom sprzedażowym dostęp do niezbędnych danych.

check (12)

Eksperckie wsparcie techniczne

Jako Partner Elite HubSpot mamy dostęp do indywidualnego wsparcia technicznego specjalistów HubSpot, co pozwala nam na rozwiązywanie najtrudniejszych problemów.

check (12)

Najlepsze praktyki integracji

Podzielimy się z Tobą sprawdzonymi rozwiązaniami i najlepszymi praktykami, interfejsowania systemów.

Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź opinie!

zweryfikowane-przez-hubspot

New call-to-action

Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.

Wójtowicz, K.

| Fudo Security

Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.

Kania, S.

| WebMakers Expert

W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.

Grochoła, M.

| Schwung

Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.

Czuczeło, A.

| Riverdi

BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.

Morycińska, M.

| Pirios

Kontakt

Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Interfejsowanie HubSpot wymaga wiedzy technicznej i doświadczenia. Dlatego powierz prace firmie wyspecjalizowanej w 100% w HubSpot. 

  • FAQ.

  • Pytania.

  • HubSpot.

Pytania

  • Budowa interfejsów od podstaw jest kosztowna. W przypadku gotowych integracji dostępnych w HubSpot Marketplace koszty są znacznie niższe. Budując interfejs do HubSpot, musisz się liczyć z kosztami, które mogą wynosić kilkadziesiąt tysięcy złotych. Koszty te głownie są po stronie systemu który chcesz integrować do HubSpot i Twojej pracy. 

    Koszt po stronie HubSpota w większości przypadków, jakie realizowaliśmy do tej pory nie przekracza 20 godzin pracy naszych specjalistów. 

    Koszty całościowe interfejsowania obejmują:

    • Analizę wykonalności interfejsu,
    • Specyfikację i mapowanie danych,
    • Przygotowanie HubSpot do interfejsu,
    • Potencjalne koszty licencji HubSpot Operations Hub Professional (800 EUR miesięcznie),
    • Potencjalne koszty zakupu licencji interfejsu po stronie Twojego systemu ERP, np. w Comarch, Subiekt
    • Koszt budowy interfejsu po stronie systemu który chcesz podłączyć np ERP,
    • Wynagrodzenia wykonawców, wynagrodzenie Twoich pracowników,
    • Koszty testów interfejsu i przygotowania środowisk testowych,
    • Koszty migracji na środowisko produkcyjne.
  • Nasze wsparcie w budowie interfejsów jest rozliczane godzinowo w ramach pakietów godzinowych koszty pakietów są w granicach 3000-4500 zł za 10 godzin i ich cena zależy od  rodzaju prac i ilości kupowanych godzin.
  • Ukryte koszty budowy interfejsów mogą być związane z:

    • Koniecznością dokupienia dodatkowych licencji po stronie systemu, który chcesz połączyć z HubSpot, np. Comarch oraz Symfonia pobierają dodatkowy koszt w postaci licencji umożliwiającej interfejsowanie,
    • Zaangażowaniem Twojego zespołu, który może nie mieć doświadczenia w projektach integracyjnych,
    • Utrzymaniem interfejsu, które może wiązać się z dodatkowymi kosztami związanymi z jego działaniem, aktualizacjami i zmianami po stronie systemów, co może wymusić przebudowy interfejsów.
  • Przeciętny czas wdrożenia interfejsu do HubSpot wynosi 2-3 miesiące. W większości przypadków prace są prowadzone równolegle z wdrożeniem samego HubSpot. Czas ten zależy od:

    • Gotowości interfejsu do integracji. Np interfejs posiada gotową wtyczkę do HubSpot
    • Stopnia skomplikowania interfejsu,
    • Dostępności dokumentacji,
    • Dostępności osób wsparcia po stronie łączonej aplikacji,
    • Dostępności osób po Twojej stronie do prac.
  • Możemy zintegrować dowolny system, który:

    • Posiada API czy ma wystawioną możliwość interfejsowania
    • Ma dostęp do dokumentacji opisującej sposoby integracji i wymiany danych
    • Jest możliwość bierzącego kontkatu z producentem systemu lub firmą zapewniającą jego integracje
    • Oferuje punkty dostępowe do wymiany danych, które są dobrze udokumentowane - czyli punkty wymiany danych np. pobranie zamówie.

    Jeśli system nie posiada gotowych punktów dostępowych, potrzebna będzie współpraca z firmą specjalizującą się w danym oprogramowaniu, aby takie punkty zostały stworzone. 

  • Nie mamy gotowych interfejsów do tych systemów, ale mamy doświadczenie w integracji HubSpot z różnymi systemami ERP klientów. Integrowaliśmy dedykowane ERP w branży handlowej, medycznej czy producenta stolarki okiennej. Jeśli Twój system ERP ma dokumentację i API, możemy pomóc w jego integracji z HubSpot, pod warunkiem dostępu do odpowiedniego wsparcie technicznego po stronie producenta. W przypadku systemu Comarch współpracujemy z jednym z najlepszych polskich partnerów i możemy polecić go do prac integracyjnych, w przypadku gdy nie obecna firma obsługująca nie spełnia Twoich oczekiwań. Posiadamy też partnerów do integracji HubSpot z Subiekt GT, Symfonia czy IFS.

  • Na swojej liście mamy interfejsy do GUS, Fakturownia, SMS API, Biura Informacji Kredytowej, Systemów ERP wykorzystywanych przez klientów oraz ecommerce jak WooCommerce. 

  • Budowa interfejsów nie jest trudna dla osób znających REST API. Może być trudniejsza, jeśli system, z którym się interfesjsujemy, ma słabą dokumentację, słabe wsparcie techniczne (np. tylko na maila), czy niestandardowe sposoby interfejsowania. Wtedy wymaga to zwiększonej koordynacji i nakładu pracy. Z drugiej strony, jeśli istnieją gotowe interfejsy w HubSpot Marketplace, takie jak Salesforce, integracja będzie znacznie szybsza i  łatwiejsza.
  • Twój zespół musi sprawnie poruszać się po integracji, dlatego przekazujemy Tobie wiedzę w zakresie:

    • Zasad działania interfejsu,
    • Tworzenia środowisk developerskich i łączenia się z HubSpot,
    • Kluczowych endpointów HubSpot i sposobów ich wykorzystywania,
    • Zasad wymiany danych z HubSpot w celu spełnienia Twoich wymagań.
    • Zapewniamy też bieżące wsparcie wdrożeniowe w trakcie budowy interfejsu i po jego zakończeniu
  • Nie możemy pomóc, jeśli system, który chcesz zintegrować, nie ma możliwości interfejsowania, nie tylko od strony wystawiania odpowiednich interfejsów ale również gdy nie mamy dostępu do wsparcia technicznego, ani odpowiedniej dokumentacji, która może nam pomóc zbudować interfejs. Na przykład, jeśli posiadasz system ERP, ale nie masz zespołu IT ani firmy serwisującej, która może zająć się jego podłączeniem do HubSpot, możemy mieć trudności aby Ci pomóc. Nasza pomoc będzie możliwa tylko w przypadku posiadania dokumentacji i wsparcia producenta do jej konsultacji.

    W przypadku braku przez Ciebie firmy do strony wsparcia integracji Twojego systemu, możemy Ci zapewnić dostęp do naszych partnerów od wdrożeń Comarch XL, Comarch Optima,  Subiekt GT czy Symfonia. 

  • Tak, możesz korzystać z naszego wsparcia powdrożeniowego, wykupując określone pakiety godzin Pakiety te są dostosowane do Twoich potrzeb i mogą obejmować od kilku do kilkudziesięciu godzin wsparcia w miesiącu.
  • Jeśli Twój system posiada API i dokumentację, możemy przeprowadzić analizę i opracować projekt integracji. Jednakże, jeśli nie ma zespołu IT ani firmy integrującej, a system nie ma gotowej dokumentacji i wystawionym punktów dostępu, nie będziemy mogli zrealizować integracji. Możemy ci zapewnić dostęp do firm posiadających doświadczenie w budowie interfejsów do systemów Comarch, Subiekt GT czy Symfonia i IFS. 

  • Różnimy się tym, że jako Partner Elite HubSpot mamy dostęp do indywidualnego dedykowanego dla Elite wsparcia technicznego specjalistów HubSpot, co pozwala nam na rozwiązywanie najtrudniejszych problemów.