Wystartuj teraz z oprogramowaniem HubSpot Marketing Hub. Zwiększ ruch na stronie, pozyskuj leady, zwiększ ROI

    Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
    Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

    źródła ruchu w hubspot marketing hub
    marketing-dasbord-hs
    cta

    To tu spotyka się cały Twój marketing!

    HubSpot Marketing Hub pomoże Ci zwiększyć konwersję, pozyskać
    leady i śledzić cały lejek sprzedażowy w jednym miejscu.

    Twórz content bez pomocy programistów

    Twórz atrakcyjne landing page i szablony e-mail. Publikuj wpisy blogowe, które pozwolą znaleźć Cię w sieci i zbudują wizerunek eksperta. Projektuj strony dostosowane do każdej rozdzielczości ekranu. I to wszystko bez specjalistycznej wiedzy!

    Ściągaj ruch na swoje kluczowe strony z ofertą

    Optymalizuj na bieżąco treści pod wyszukiwarki. Zwiększaj ruch na stronie za pomocą social mediów i reklam. Twórz skuteczne CTA i personalizuj treści na podstawie lokalizacji użytkownika, źródła ruchu, urządzenia i wielu innych kryteriów. Bez konieczności kodowania.

    Zamieniaj odwiedzających w leady wysokiej jakości

    W kilka sekund stwórz landing page bez wsparcia informatyka. Jednym kliknięciem dodaj formularz i uruchom testy A/B, aby zwiększyć konwersję. Nawiąż natychmiast kontakt z odwiedzającymi Twoją stronę dzięki funkcji czatu.

    Łatwo zamieniaj leady
    w klientów

    Personalizuj ścieżkę zakupową dzięki narzędziom do e-mail marketingu. Stwórz sekwencję maili, która szybko poprowadzi odbiorcę do decyzji zakupowej. Wysyłaj automatyczny follow-up w zależności od akcji, jaką podejmie odbiorca.

    Porządkuj dane klientów
    i twórz raporty skuteczności działań

    Połącz się z HubSpot CRM lub Salesforce, aby automatycznie rejestrować i organizować każdą interakcję klienta z marką. Twórz raporty i badaj skuteczność działań marketingowych.

    Popraw organizację
    i wydajność marketingu

    Dostosuj narzędzia HubSpot do struktury Twojego zespołu marketingu. Daj pracownikom swobodny dostęp do informacji, których akurat potrzebują. Zwiększ produktywność zespołu dzięki lepszej organizacji zadań.

    Realizuj strategię Inbound Marketingu.
    Zwiększ ROI

    01

    Przyciągnij więcej odwiedzających

    02

    Pozyskuj więcej leadów

    03

    Zamykaj więcej transakcji

    04

    Zachwyć swoich klientów

    Dotrzyj do swojej grupy docelowej

    Twórz treści, których pragną Twoi klienci i spraw, aby szybko do nich dotarły.

    Skorzystaj z edytora drop. Łatwo projektuj, formatuj i publikuj wpisy na blogu. Twoje strony będą wyglądać dobrze zarówno na desktopie, jak i na urządzeniu mobilnym dzięki responsywnym szablonom. Wykorzystaj narzędzia do pracy grupowej nad treściami marketingowymi.

    Ustal strategię treści, aby jak najdłużej zatrzymać użytkownika na stronie. Poruszaj tematy zgodne z potrzebami odbiorców i zadbaj o wysokie pozycje w wyszukiwarce dzięki uzyskiwanym na bieżąco sugestiom SEO.

    Dotrzyj do właściwych osób we właściwym czasie dzięki Google Ads. Dziel się swoimi treściami w mediach społecznościowych.

    wiecej-odwiedzajacych
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    SEO

    Blogowanie

    Media społecznościowe

    Reklamy

    Zmieniaj odwiedzających w leady wysokiej jakości

    Zachęć do odwiedzenia swojej strony dzięki landing pagom i zaoferuj webinaria, darmowe prezentacje, filmy i e-booki w zamian za zapis na listę mailingową.

    Stwórz atrakcyjne landing page paroma kliknięciami za pomocą biblioteki szablonów albo stwórz własny layout bez wsparcia programisty. Dodawaj wideo do swoich treści i przyciski CTA, aby jeszcze bardziej angażować odbiorców i zachęcić ich do działania. Wykorzystaj inteligentne moduły treści, które dostosują ofertę do odbiorcy.

    Zwiększ konwersję landing page’y dzięki przemyślanej strukturze pól w formularzu. Niech zawiera tylko to, co niezbędne, aby odbiorcy chętnie pozostawiali swoje dane kontaktowe.

    Nie przejmuj się, że odbiorcy będą oglądać landing na różnych urządzeniach. Szablony są w pełni responsywne. Ty tylko obserwuj, jak landing działa i wykorzystaj uzyskane dane, aby jeszcze bardziej zwiększyć konwersję.

    wiecej-leadow
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Landig page

    Builder formularzy

    CTA

    Media społecznościowe

    Reklamy

    Zamykaj więcej transakcji mniejszym wysiłkiem

    Spersonalizuj komunikację z potencjalnym klientem i zwiększaj sprzedaż. Korzystaj z czatu i chatbotów, aby natychmiast skontaktować się z odwiedzającym stronę i automatycznie połączyć go z właściwą osobą w Twoim zespole sprzedażowym. Kiedy odwiedzający zapisze się na listę e-mailową, wyślij mu sekwencję maili. Zaoszczędź czas dzięki wbudowanym szablonom e-maili i automatycznie uruchom workflow według ustalonych kryteriów.

    Dzięki integracji z HubSpot CRM lub Salesforce śledź ścieżkę zakupową każdego leada i reaguj na każdą interakcję leada z Twoja marką. Natychmiast podejmij akcję, gdy lead odwiedzi stronę z ofertą, pobierze dodatkowe materiały czy odbędzie rozmowę telefoniczną ze sprzedawcą. Wykorzystaj te dane, aby wprowadzić dokładną segmentację list e-mailowych i wysyłać leadowi treści dopasowane do jego rodzaju aktywności.

    MarketingOverview-4
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Czat

    HubSpot CRM

    Automatyzacja marketingu

    Salesforce Sync

    Account-Based Marketing

    Zachwyć swoich klientów, aby zwiększyć sprzedaż

    Zamień klientów w promotorów swojej marki dzięki umiejętnej komunikacji posprzedażowej.

    Dzięki narzędziom do śledzenia aktywności klientów w mediach społecznościowych reaguj na każda opinię o swojej marce, zarówno na pozytywną, jak i na głos krytyki.

    Łatwo automatyzuj działania cross selling i up selling. Prowadź kampanie promocyjne i zwiększaj lojalność klientów wobec marki.  

    Połącz działania marketingowe z narzędziami HubSpot Service Hub, aby zbudować nowoczesny system obsługi klienta. Spraw, aby klienci polecali Twoją markę innym i zbieraj od nich informacje zwrotne oraz referencje. Umieszczaj je na swojej stronie internetowej, aby budować wiarygodność marki.

    MH-Overview-INB18-5
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Automatyzacja marketingu

    Media społecznościowe

    E-mail

    HubSpot CRM

    Poznaj HubSpot Marketing Hub i zwiększ efektywność działań w Twojej firmie! Dowiedz się jakie są korzyści z zastosowania automatyzacji marketingu dzięki HubSpot

    Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service
    Hub i CRM są skuteczne same w sobie.
    Ale są
    skuteczne jeszcze bardziej,
    gdy działają razem

    PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA

    Bezpłatny HubSpot CRM

    Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.

    Marketing Hub

    Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.

    Sales Hub

    Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.

    Service Hub

    Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

    flywheel

    Wszystkie narzędzia Inbound Marketingu
    w jednym miejscu
    dla całego Twojego zespołu

    Blog

    Publikuj istotne, angażujące i zoptymalizowane pod konwersję treści poprzez narzędzia, które przyśpieszają tworzenie i formatowanie, a potem ułatwiają optymalizację pod wyszukiwarkę

    Landing page

    Twórz responsywne landing page, które prezentują się na wszystkich urządzeniach, dodaj zoptymalizowane formularze i dynamicznie zmieniaj treści zależnie od tego, kto ogląda Twoją stronę.

    Email marketing

    Twórz szablony wiadomości email, automatycznie personalizuj temat i treść dla każdego odbiorcy i zwiększaj współczynniki otwarcia i kliknięć poprzez testy A/B.

    Automatyzacja 

    Pozwól leadom odnaleźć własną ścieżkę zakupową. Używając automatycznego marketingu, możesz dopasowywać maile, treści i oferty zależnie od zachowania odbiorcy.

    Zarządzanie kontaktami

    Miej dostęp do informacji o kontakcie i jego interakcjach z Twoimi zasobami. Używaj tych danych, by tworzyć dopasowane kampanie, które będą bardziej skuteczne.

    Analityka

    Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, żeby zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej leadów. Zbadaj, ile z nich przeradza się w klientów.

    CMS

    Używaj prostego systemu drag and drop by tworzyć responsywne, zoptymalizowane pod SEO i zintegrowane z innymi narzędziami strony. Zapisuj je jako szablony, by tworzyć kolejne szybciej.

    Social media

    Wyłapuj wspomnienia o Twojej marce i automatycznie śledź wybrane frazy, a także planuj swoje publikacje w social mediach w odpowiednim czasie, by dotrzeć do wybranych osób.

    SEO

    Przygotuj własną strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wysuzkiwarce. Podczas pisania treści otrzymuj na bieżąco uwagi dotyczące optymalizacji.

    Call-To-Action

    Projektuj przyciski z wezwaniem do działania, których nie można nie kliknąć! Mierz ich skuteczność i optymalizuj testując różne hasła.

    Reklamy

    Precyzyjnie mierz zwrot z inwestycji swoich reklam Google Ads i Facebook. Nie przejmuj się już, że wydajesz środki na reklamę, która nie przynosi efektów.

    Integracja Salesforce

    Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Używaj tych danych do segmentacji list.

    "Zastosowanie HubSpot pozwoliło nam na dostarczanie do sprzedaży większej ilości potencjalnych klientów, odpowiednio ocieplonych i gotowych na rozmowę ze sprzedażą"

    OPEN NEXUS

    "W 2019 roku wdrożyliśmy CRM oparty o SalesForce, który okazał się zbyt skomplikowany dla naszego zespołu. Szukaliśmy prostszego rozwiązania i tu znalazł się HubSpot. Wszstko co potrzebujemy jest dostępne kilkoma klikami"

    ABRILUX

    "HubSpot pozwolił nam zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki zastosowaniu sequencies, możemy kontaktować się jednocześnie z dziesiątkami klientów, nie tracąc czasu na follow-up"

    NASCON