Porozmawiaj o HubSpot
Nie wiesz co wybrać?
Od czego zacząć?
Jak lepiej wykorzystywać?
HubSpot to nasza 100% specjalizacja.
Wdrożenie HubSpot
Konkretny projekt wdrożenia HubSpot, dostosowany do Twoich celów i potrzeb, gdy potrzebujesz mocnego wsparcia merytorycznego z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Ebooki
Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
HubSpot Marketing Hub pomoże Ci zwiększyć konwersję, pozyskać
leady i śledzić cały lejek sprzedażowy w jednym miejscu.
Twórz atrakcyjne landing page i szablony e-mail. Publikuj wpisy blogowe, które pozwolą znaleźć Cię w sieci i zbudują wizerunek eksperta. Projektuj strony dostosowane do każdej rozdzielczości ekranu. I to wszystko bez specjalistycznej wiedzy!
Optymalizuj na bieżąco treści pod wyszukiwarki. Zwiększaj ruch na stronie za pomocą social mediów i reklam. Twórz skuteczne CTA i personalizuj treści na podstawie lokalizacji użytkownika, źródła ruchu, urządzenia i wielu innych kryteriów. Bez konieczności kodowania.
W kilka sekund stwórz landing page bez wsparcia informatyka. Jednym kliknięciem dodaj formularz i uruchom testy A/B, aby zwiększyć konwersję. Nawiąż natychmiast kontakt z odwiedzającymi Twoją stronę dzięki funkcji czatu.
Personalizuj ścieżkę zakupową dzięki narzędziom do e-mail marketingu. Stwórz sekwencję maili, która szybko poprowadzi odbiorcę do decyzji zakupowej. Wysyłaj automatyczny follow-up w zależności od akcji, jaką podejmie odbiorca.
Połącz się z HubSpot CRM lub Salesforce, aby automatycznie rejestrować i organizować każdą interakcję klienta z marką. Twórz raporty i badaj skuteczność działań marketingowych.
Dostosuj narzędzia HubSpot do struktury Twojego zespołu marketingu. Daj pracownikom swobodny dostęp do informacji, których akurat potrzebują. Zwiększ produktywność zespołu dzięki lepszej organizacji zadań.
Przyciągnij więcej odwiedzających
Pozyskuj więcej leadów
Zamykaj więcej transakcji
Zachwyć swoich klientów
Twórz treści, których pragną Twoi klienci i spraw, aby szybko do nich dotarły.
Skorzystaj z edytora drop. Łatwo projektuj, formatuj i publikuj wpisy na blogu. Twoje strony będą wyglądać dobrze zarówno na desktopie, jak i na urządzeniu mobilnym dzięki responsywnym szablonom. Wykorzystaj narzędzia do pracy grupowej nad treściami marketingowymi.
Ustal strategię treści, aby jak najdłużej zatrzymać użytkownika na stronie. Poruszaj tematy zgodne z potrzebami odbiorców i zadbaj o wysokie pozycje w wyszukiwarce dzięki uzyskiwanym na bieżąco sugestiom SEO.
Dotrzyj do właściwych osób we właściwym czasie dzięki Google Ads. Dziel się swoimi treściami w mediach społecznościowych.
SEO
Blogowanie
Media społecznościowe
Reklamy
Zachęć do odwiedzenia swojej strony dzięki landing pagom i zaoferuj webinaria, darmowe prezentacje, filmy i e-booki w zamian za zapis na listę mailingową.
Stwórz atrakcyjne landing page paroma kliknięciami za pomocą biblioteki szablonów albo stwórz własny layout bez wsparcia programisty. Dodawaj wideo do swoich treści i przyciski CTA, aby jeszcze bardziej angażować odbiorców i zachęcić ich do działania. Wykorzystaj inteligentne moduły treści, które dostosują ofertę do odbiorcy.
Zwiększ konwersję landing page’y dzięki przemyślanej strukturze pól w formularzu. Niech zawiera tylko to, co niezbędne, aby odbiorcy chętnie pozostawiali swoje dane kontaktowe.
Nie przejmuj się, że odbiorcy będą oglądać landing na różnych urządzeniach. Szablony są w pełni responsywne. Ty tylko obserwuj, jak landing działa i wykorzystaj uzyskane dane, aby jeszcze bardziej zwiększyć konwersję.
Landig page
Builder formularzy
CTA
Media społecznościowe
Reklamy
Spersonalizuj komunikację z potencjalnym klientem i zwiększaj sprzedaż. Korzystaj z czatu i chatbotów, aby natychmiast skontaktować się z odwiedzającym stronę i automatycznie połączyć go z właściwą osobą w Twoim zespole sprzedażowym. Kiedy odwiedzający zapisze się na listę e-mailową, wyślij mu sekwencję maili. Zaoszczędź czas dzięki wbudowanym szablonom e-maili i automatycznie uruchom workflow według ustalonych kryteriów.
Dzięki integracji z HubSpot CRM lub Salesforce śledź ścieżkę zakupową każdego leada i reaguj na każdą interakcję leada z Twoja marką. Natychmiast podejmij akcję, gdy lead odwiedzi stronę z ofertą, pobierze dodatkowe materiały czy odbędzie rozmowę telefoniczną ze sprzedawcą. Wykorzystaj te dane, aby wprowadzić dokładną segmentację list e-mailowych i wysyłać leadowi treści dopasowane do jego rodzaju aktywności.
Czat
HubSpot CRM
Automatyzacja marketingu
Salesforce Sync
Account-Based Marketing
Zamień klientów w promotorów swojej marki dzięki umiejętnej komunikacji posprzedażowej.
Dzięki narzędziom do śledzenia aktywności klientów w mediach społecznościowych reaguj na każda opinię o swojej marce, zarówno na pozytywną, jak i na głos krytyki.
Łatwo automatyzuj działania cross selling i up selling. Prowadź kampanie promocyjne i zwiększaj lojalność klientów wobec marki.
Połącz działania marketingowe z narzędziami HubSpot Service Hub, aby zbudować nowoczesny system obsługi klienta. Spraw, aby klienci polecali Twoją markę innym i zbieraj od nich informacje zwrotne oraz referencje. Umieszczaj je na swojej stronie internetowej, aby budować wiarygodność marki.
Automatyzacja marketingu
Media społecznościowe
HubSpot CRM
PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.
Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.
Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.
Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.
Publikuj istotne, angażujące i zoptymalizowane pod konwersję treści poprzez narzędzia, które przyśpieszają tworzenie i formatowanie, a potem ułatwiają optymalizację pod wyszukiwarkę
Twórz responsywne landing page, które prezentują się na wszystkich urządzeniach, dodaj zoptymalizowane formularze i dynamicznie zmieniaj treści zależnie od tego, kto ogląda Twoją stronę.
Twórz szablony wiadomości email, automatycznie personalizuj temat i treść dla każdego odbiorcy i zwiększaj współczynniki otwarcia i kliknięć poprzez testy A/B.
Pozwól leadom odnaleźć własną ścieżkę zakupową. Używając automatycznego marketingu, możesz dopasowywać maile, treści i oferty zależnie od zachowania odbiorcy.
Miej dostęp do informacji o kontakcie i jego interakcjach z Twoimi zasobami. Używaj tych danych, by tworzyć dopasowane kampanie, które będą bardziej skuteczne.
Uzyskaj wgląd w swój cały proces sprzedażowy, żeby zobaczyć, które działania przynoszą najwięcej leadów. Zbadaj, ile z nich przeradza się w klientów.
Używaj prostego systemu drag and drop by tworzyć responsywne, zoptymalizowane pod SEO i zintegrowane z innymi narzędziami strony. Zapisuj je jako szablony, by tworzyć kolejne szybciej.
Wyłapuj wspomnienia o Twojej marce i automatycznie śledź wybrane frazy, a także planuj swoje publikacje w social mediach w odpowiednim czasie, by dotrzeć do wybranych osób.
Przygotuj własną strategię treści wokół tematów, dzięki którym zyskasz wysokie pozycje w wysuzkiwarce. Podczas pisania treści otrzymuj na bieżąco uwagi dotyczące optymalizacji.
Projektuj przyciski z wezwaniem do działania, których nie można nie kliknąć! Mierz ich skuteczność i optymalizuj testując różne hasła.
Precyzyjnie mierz zwrot z inwestycji swoich reklam Google Ads i Facebook. Nie przejmuj się już, że wydajesz środki na reklamę, która nie przynosi efektów.
Dwukierunkowa integracja z Salesforce oznacza, że mierzysz dane o każdym otwartym mailu, kliknięciu przycisku i wysłanym formularzu. Używaj tych danych do segmentacji list.