Pomoc
    w Zakupie
    Licencji HubSpot

    Przyjdź do nas zamiast do HubSpot! Polski zespół pomoże Ci dobrać licencje, oszczędzając Twój czas i pieniądze. Dopasowujemy licencje idealnie do Twoich potrzeb, zapewniając transparentny proces wyboru i wsparcia w negocjacjach z HubSpot.

    Szukasz sposobu na obniżenie kosztów onboardingu HubSpot? Kupując licencje przez nas możesz go znacznie obniżyć!

    Starter, Professional, Darmowe, Core, Płatne — łatwo się w tym pogubić. Nasza usługa jest stworzona, aby pomóc Ci w wyborze licencji  i przyspieszyć cały proces.

    Oferujemy pełne wsparcie w zrozumieniu rodzajów licencji, dopasowaniu ich do Twoich potrzeb oraz w negocjacjach z HubSpot. Dzięki naszemu doświadczeniu w różnych branżach i procesach, zapewniamy, że nie przepłacisz za niepotrzebne funkcje i otrzymasz tylko to, co rzeczywiście jest Ci potrzebne.

    Dodatkowo kupując licencje przez nas jako Partnera HubSpot, możesz oszczędzić na opłacie onboardingowej HubSpot. 

    W czym pomagamy

    Przeprowadzamy Cię przez skomplikowany świat licencji HubSpot

    Pomagamy lepiej zrozumieć, czym są poziomy licencji, co w nich znajdziesz, czym różnią się licencje Starter od Professional, oraz kiedy warto skorzystać z licencji darmowych, a kiedy z płatnych.

    service3

    Dopasowujemy rodzaje licencji do Twoich potrzeb

    Rozpoznajemy Twoje potrzeby i procesy, mapując je na odpowiednie licencje HubSpot. Optymalizujemy zakupy, unikając niepotrzebnych kosztów poprzez odpowiednie dobranie licencji do konkretnych procesów.

    service3

    Dostarczamy do HubSpot szczegółowe wytyczne dotyczące zakresu licencji

    Kontaktujemy się bezpośrednio z HubSpot, przedstawiając im opracowany przez nas zakres licencji, a także pomagamy w negocjacjach, aby uzyskać jak najlepszą cenę.

    service3

    Kupujesz licencje od HubSpot

    Po zakupie licencji, jeżeli potrzebujesz dalszej pomocy, oferujemy wsparcie w zastosowaniu ich w Twojej firmie, od szkoleń po pełne wdrożenia. Jeśli nie widzisz potrzeby naszej dalszej pomocy, idziesz swoją drogą — nie będziemy Cię niepokoić dodatkowymi ofertami.

    service3

    Nie wiesz jak podjeść do wyboru licencji HubSpot?

    Omawiamy typy Licencji HubSpot - Darmowa, Core Seat i Sales / Service Seat - kompletny przewodnik

    Dlaczego warto?

    check (12)

    Oszczędność czasu
    i pieniędzy

    Pomagamy dobrać licencje idealnie do Twoich potrzeb, unikając przepłacania za zbędne funkcje.

    check (12)

    Dopasowanie licencji

    Dobieramy licencje tak, aby odpowiadały konkretnym potrzebom Twojej firmy, zapewniając optymalne wykorzystanie zasobów.

    check (12)

    Polski zespół

    Współpracujesz z lokalnym zespołem specjalistów, który doskonale zna specyfikę polskiego rynku i potrzeby firm.

    check (12)

    Obniżenie kosztów onboardingu HubSpot

    Kupując licencje przez nas, możesz obniżyć koszty onboardingu HubSpot. 

    check (12)

    Doświadczenie

    Mamy wieloletnie doświadczenie w pracy z całą platformą HubSpot i zastosowaniu licencji w ramach różnych procesów biznesowych.

    check (12)

    Pomoc w negocjacjach

    Jesteśmy po Twojej stronie w negocjacjach z HubSpot, dbając o jak najlepsze warunki zakupu.

    Nie musisz wierzyć nam na słowo. Sprawdź opinie!

    zweryfikowane-przez-hubspot

    New call-to-action

    Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.

    Wójtowicz, K.

    | Fudo Security

    Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.

    Kania, S.

    | WebMakers Expert

    W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.

    Grochoła, M.

    | Schwung

    Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.

    Czuczeło, A.

    | Riverdi

    BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.

    Morycińska, M.

    | Pirios

    Kontakt

    Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Zakup licencji może skończyć się przepłaceniem, za coś czego nie potrzebujesz. Nie w BusiessWeb. My obsługujemy licencje Free, Starter a nie tylko Professional czy Enterprise. Dlatego pomożemy ci z każdą licencją i nie będziemy na siłę pchać w wyższe wersje. 

    Pytania

    • Od HubSpot. Każdy Partner HubSpot, bezpośrednio współpracuje z HubSpot i ma w HubSpot dedykowaną osobę do zakupu licencji. Osoba ta odpowiada za przeprowadzenie procesu ich sprzedaży. BusinessWeb jako Partner HubSpot jest przedłużeniem działań sprzedażowych prowadzonych przez HubSpot. Licencje są kupowane bezpośrednio od HubSpot, a umowa jest zawierana z HubSpot. BusinessWeb pomaga w doborze licencji i jest pośrednikiem w kontakcie z przedstawicielem HubSpot w zakresie wystawienia przez nich oferty. Ostatecznie licencje są kupowane od HubSpot, masz z nimi umowę i stajesz się ich klientem.
    • Pomagamy ci uzyskać lepsze ceny poprzez przeanalizowanie Twoich procesów, opracowanie mapy licencji płatnych i darmowych. Tam, gdzie nie ma potrzeb w wyższych wersjach, doradzimy zakup licencji Stater. Poradzimy Ci, jak można zmniejszać ceny licencji poprzez ich terminy, zakresy i szybkość decyzji. HubSpot licencje Starter sprzedaje tylko przez stronę www, nie masz wsparcia w ich zakupie po stronie osoby, którą wystawili do procesu. A BusinessWeb taką osobę do Starter masz.
    • Uzyskasz lepszą obsługę w języku polskim. Ze względu na posiadanie pełnego polskiego eksperckiego zespołu, który jest w stanie zrobić polskie demo platformy oraz ma ogromne doświadczenie we wdrożeniach w polskich firmach. Pracownicy HubSpot nie wdrażają HubSpot, więc nie są stanie bez naszej pomocy zarekomendować licencji bez przeprowadzenia klienta przez szczegółowe demo. 

      HubSpot często kieruje klientów do nas w celu zrobienia polskiego demo czy dokładnego rozpoznania potrzeb. Mamy polski zespół specjalistów w skali, jakiej nie ma HubSpot, gdzie często procesy trzeba prowadzić w języku angielskim. Dlatego ich sprzedaż współpracuje z nami nad sprzedażą licencji. Przechodząc przez zakup licencji z nami, przechodzisz rozmowy z doświadczonymi osobami we wdrożeniach, posiadającymi umiejętności analizy procesów biznesowych. My w przeciwieństwie do HubSpot doradzimy Ci też w licencjach Starter. Co jest ważne, abyś miał komfort zakupu tego co faktycznie potrzebujesz, nie przepłacając.

    • Nic nie doliczamy. Niezależnie czy idziesz do HubSpot, do nas, czy do innego partnera, masz taką samą cenę końcową. HubSpot daje taką samą cenę każdemu. Jeżeli ktoś Ci powie, że może załatwić taniej licencje od innego partnera to skłamie. Nie każdy jednak doradzi, jakie kupić  licencje w sposób jak BusinessWeb. Partner mocno skoncentrowany na prowizji od sprzedaży może pchać klienta w licencje Professional, które mu są niepotrzebne, bo dopiero od tych licencji partnerzy mają prowizję. My sprzedajemy i obsługujemy również wdrożenia Starter. Nie dostaniesz od nas oferty na Professional, jeżeli nie będziemy widzieć w tym uzasadnienia.
    • Nie, sprzedać taniej nie może. Cenę końcową otrzymuje się od HubSpot, bo z nim jest końcowa umowa, i HubSpot wystawia ją wszystkim partnerom. W przypadku kilku partnerów do sprzedaży licencji obowiązuje scenariusz "Best Partner Win Scenario", czyli prowizję za licencję otrzymuje ten partner, od którego idą usługi lub ten, którego potwierdził końcowo klient.
    • Każdy partner HubSpot ma prowizję płatną od sprzedanych licencji od poziomu Professional, i tylko wtedy, kiedy faktycznie przyczynił się do sprzedaży takiej licencji. Dlatego możesz na spotkaniach wyczuwać presję na zakup wyższych licencji lub licencji, których nie potrzebujesz. Jeśli wyczujesz taką sytuację, przyjdź do nas. U nas nie dostaniesz czegoś, czego nie potrzebujesz. Nie będziesz też czuł presji na zakupu droższych licencji bez mocnego uzasadnienia, że Twoje wymagania je potrzebują.
    • Bo za sprzedaż licencji płatnych od Professional i Enterprise jest prowizja i to może rodzić presję na oferowanie droższych licencji. 

    • Tylko wtedy, gdy będziemy widzieć, że potrzebujesz automatyzacji procesów, własnych raportów, zespołów, automatyzacji marketingu czy zaawansowanych narzędzi do prospectingu. To są główne cechy, których nie ma w wersjach Starter, i które wymagają przynajmniej licencji Professional.
    • Darmowe licencje to świetne rozwiązanie dostępne w HubSpot, którego nie znajdziesz w konkurencyjnych rozwiązaniach. To licencje z nieograniczoną liczbą użytkowników, które umożliwiają podgląd do wszystkich danych w systemie. Jeśli masz w procesach osoby, które chcą korzystać z analizy wyników, podglądać dane, zakładasz im użytkowników w HubSpot i dajesz dostęp do oglądania danych.
    • Licencja Core Seat to licencja edycyjna, która daje możliwość edycji danych, budowy raportów i automatyzacji. Jest doskonałym rozwiązaniem dla osób, które administrują systemem lub mają do niego dodawać różne dane. Uwaga: ta licencja nie umożliwia dostępu do edycji szablonów maili, snippetów, dokumentów czy sekwencji. Ich edycja jest dostępna w licencji płatnej. Licencje Core Seat są np. używane przez pracowników marketingu, którym one w pełni wystarczają, oprócz wspomnianego ograniczenia dotyczącego tworzenia dokumentów sprzedażowych.

    • Licencje płatne Sales i Service to licencje z pełnymi funkcjonalnościami, przeznaczone dla pracowników frontowych mających kontakt z klientem i potrzebujących narzędzi związanych z komunikacją oraz uczestniczenia w procesie automatyzacji ich pracy, jak przypisywanie do automatycznych rotacji leadów czy ticketów.