Porozmawiaj o HubSpot
Nie wiesz co wybrać?
Od czego zacząć?
Jak lepiej wykorzystywać?
HubSpot to nasza 100% specjalizacja.
Wdrożenie HubSpot
Konkretny projekt wdrożenia HubSpot, dostosowany do Twoich celów i potrzeb, gdy potrzebujesz mocnego wsparcia merytorycznego z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Ebooki
Optymalizuj obsługę klienta z pomocą HubSpot Service Hub. Nasze kompleksowe wdrożenie pozwoli Twojej firmie efektywnie zarządzać zgłoszeniami, budować długotrwałe relacje z klientami i podnosić poziom satysfakcji klientów.
To coś więcej niż tylko uruchomienie systemu do zarządzania zgłoszeniami
To pełna transformacja procesów obsługi klienta, która pozwoli Twojej firmie skutecznie reagować na potrzeby klientów i budować ich lojalność. Dzięki naszemu podejściu zyskasz narzędzie, które integruje wszystkie kanały komunikacji, automatyzuje procesy związane z obsługą klienta i umożliwia efektywne zarządzanie zgłoszeniami.
Nasze wsparcie zapewnia, że wdrożenie Service Hub przyniesie wymierne korzyści, a Twój zespół będzie w pełni przygotowany do korzystania z nowego systemu. Service Hub możesz wykorzystać również do usprawnienia procesów wewnętrznych i pracy międzyzespołowej, jeżeli szukasz go do tej roli, masz u nas pełne wsparcie również w tym zakresie.
Dokładnie analizujemy potrzeby Twojej firmy i dopasowujemy odpowiednie licencje HubSpot Service Hub. Pomagamy zrozumieć, czy potrzebujesz funkcji dostępnych w wersji Starter, Professional, czy Enterprise, oraz jakiego rodzaju licencje będą najbardziej odpowiednie dla Twojego zespołu. Dzięki naszym rekomendacjom zyskujesz licencje, które odpowiadają Twoim rzeczywistym potrzebom, bez niepotrzebnych kosztów.
Nasze doświadczenie z różnymi branżami pozwala nam doradzić, które procesy obsługi klienta warto przenieść do HubSpot Service Hub, jak powinno to wyglądać i jakie są najlepsze praktyki w tym zakresie. Mapujemy Twoje obecne działania, a następnie optymalizujemy je, planując konfigurację procesów na HubSpot, co przekłada się na maksymalne wykorzystanie zakupionej licencji pod kątem Twoich potrzeb i procesów. Jeżeli posiadasz inne rozwiązania HubSpot, jak Sales Hub czy Marketing Hub, nasze analizy pomogą Ci zintegrować proces obsługi z pozostałymi procesami w firmie, tak abyś mógł zamienić wszystkie działy w jeden zespół.
Kompleksowa transformacja
Oferujemy pełne wsparcie od analizy procesów obsługi klienta po ich optymalizację i wdrożenie, co zapewnia, że HubSpot Service Hub jest w pełni dostosowany do potrzeb Twojej firmy.
Optymalizacja procesów
Przenosimy i standaryzujemy Twoje procesy obsługi klienta do HubSpot, uwzględniając najlepsze praktyki branżowe, co pozwala na efektywne zarządzanie zgłoszeniami i budowanie relacji z klientami.
Automatyzacja działań
Automatyzujemy procesy związane z obsługą klienta, co zmniejsza pracochłonność i pozwala Twojemu zespołowi skupić się na kluczowych zadaniach.
Integracja systemów
Zapewniamy pełną integrację HubSpot z innymi systemami, co umożliwia spójny przepływ danych i informacji w całej organizacji.
Optymalny dobór licencji
Pomagamy w podjęciu decyzji, którą licencję zakupić i w jakim zakresie. Używasz tylko tego, czego naprawdę potrzebujesz.
Praktyczne szkolenia zespołu
Twój zespół jest gotowy do pracy na systemie, znając najlepsze praktyki codziennego jego wykorzystania.
Zobacz webinar, prowadzony przez Janka Jabłońskiego i Pawła Rączkę. Dowiedz się, jak efektywnie zarządzać zgłoszeniami serwisowymi, automatyzować procesy i zwiększać satysfakcję klientów.
Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.
Wójtowicz, K.
| Fudo Security
Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.
Kania, S.
| WebMakers Expert
W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.
Grochoła, M.
| Schwung
Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.
Czuczeło, A.
| Riverdi
BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.
Morycińska, M.
| Pirios
Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Wdrożenie Service Hub to zbyt duże ryzyko, aby traktować je jako dodatek do innych usług.
Podane ceny dotyczą zakresów realizowanych przez większość klientów BusiessWeb.
Możesz obniżyć koszty wdrożenia, zaczynając od jednego wybranego procesu obsługi klienta i stopniowo wdrażając CRM, poznając HubSpot i stopniowo szkoląc zespół.
W przypadku większych zespołów obsługi klienta, możesz wybrać zespół pilotażowy, który przeszkolimy, a następnie ten zespół przekaże zdobytą wiedzę reszcie zespołu.
Możesz również ograniczyć się do prostszych automatyzacji i gotowych raportów, co wpłynie na niższe koszty. Jeśli chodzi o koszty licencji, pomożemy ocenić, co zyskujesz, a co tracisz, wybierając niższy poziom licencji, na przykład Starter.
Wszystko zależy od stopnia skomplikowania Twoich procesów obsługi oraz wielkości zespołów przenoszonych na HubSpot, czy migracji z innych narzędzi. Średnio projekty wdrożenia HubSpot Service Hub zajmują od 2 do 3 miesięcy. W przypadku prostszych procesów możemy skończyć wdrożenie w ciągu miesiąca.
Nasi specjaliści dobrze znają HubSpot i są w stanie ocenić, czy spełni on Twoje wymagania. W przypadku wątpliwości oferujemy Warsztaty Przedwdrożeniowe oraz Proof of Concept, które pozwolą na praktyczne przetestowanie funkcji HubSpot w kontekście Twoich procesów.
Nie kierujemy się sprzedażą tylko licencji Professional, oferujemy wsparcie również w ramach licencji Starter. Dzięki naszemu doświadczeniu jesteśmy również w stanie wskazać, gdzie Service Hub może nie spełnić Twoich oczekiwań, i poinformować Cię o tym na etapie sprzedaży.
Po zakończeniu wdrożenia zapewniamy pełne wsparcie techniczne, regularne konsultacje oraz pomoc w konfiguracji systemu, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości.
Możesz skorzystać z różnej wielkości pakietów wsparcia. Więcej na temat wsparcia możesz przeczytać na stronie opisującej tę usługę.
Zostając naszym klientem otrzymujesz też pakiet wsparcia w zakresie webinarów nowości, mastermindów i dodatkowych godzin wsparcia technicznego.
Nie każdy partner ma tak głębokie doświadczenie w zakresie Service Hub, w szczególności w bardziej zaawansowanych wdrożeniech.
Przeanalizuj strony internetowe i sprawdź, czy mają to w swojej ofercie. Service Hub nie jest tak często kupowany przez klientów jak CRM, co sprawia, że zdobywanie praktycznej wiedzy zajmuje czas.
W naszej historii zaimplementowaliśmy kilkadziesiąt wdrożeń Service Hub, co dostarczyło nam wiedzy o jego mocnych i słabych stronach.
Jesteśmy w stanie wskazać zarówno miejsca usprawnień, jak i potencjalnych problemów.
A uwierz nam, HubSpot Service Hub ma miejsca gdzie możesz wpaść na minę. Spotkaj się z nami to ci je wskażemy.
Przede wszystkim takich, którzy są najbliżsi zajmowania się jedynie HubSpotem, nie kopiują naszych rozwiązań, stron www, i mają codzienną praktykę pracy na całej platformie HubSpot.
Ważne, aby partnerzy mieli praktyczne doświadczenie w wdrożeniach Service Hub, co możesz sprawdzić na ich stronie internetowej i filmach na YouTube.
Dodatkowo takich co pracują na co dzień na HubSpot w marketingu i sprzedaży, a nie np. na Pipedrive/Livespace czy Getresponse. Bo praktykują wtedy co sprzedają i znają HubSpot od swojej praktyki, a nie tylko nauki na klientach.
Oczywiście również takich co mają konkretną ilość opinii o wdrożeniach na stronie HubSpota, potwierdzającą realizację wdrożeń, bo każdy może napisać, że ma ich dziesiątki. Ale ilu klientów to potwierdza?