Porozmawiaj o HubSpot
Nie wiesz co wybrać?
Od czego zacząć?
Jak lepiej wykorzystywać?
HubSpot to nasza 100% specjalizacja.
Wdrożenie HubSpot
Konkretny projekt wdrożenia HubSpot, dostosowany do Twoich celów i potrzeb, gdy potrzebujesz mocnego wsparcia merytorycznego z zakresu marketingu, sprzedaży i obsługi klienta.
Ebooki
Zastąp wsparcie HubSpot, polskim wsparciem BusinessWeb. Zapewniamy pełne wsparcie w bieżącym rozwoju HubSpot. Nasze usługi obejmują szkolenia, konsultacje, konfigurację oraz wsparcie techniczne, aby maksymalnie wykorzystać potencjał HubSpot w Twojej firmie.
Rozwijaj HubSpot CRM z nami!
Usługa wsparcia HubSpot jest skierowana do klientów, którzy potrzebują pomocy w bieżącym wykorzystaniu i rozwoju HubSpot.
Oferujemy pełen zakres pomocy z HubSpot, oferując zakres szerszy niż znajdziesz w samym HubSpot. Nasze usługi to szkolenia dla Twojego zespołu, konsultacje dotyczące zastosowania HubSpot w określonych procesach, konfiguracji systemu w miejscach, gdzie nie masz na to czasu i umiejętności, a także wsparcie techniczne w dostosowywaniu systemu do Twoich wymagań.
Oferujemy dedykowane szkolenia online, które pomagają zdobyć niezbędną wiedzę i umiejętności do efektywnego korzystania z funkcjonalności HubSpot.
Nasze szkolenia są dostosowane do Twoich potrzeb i mogą obejmować tematy takie jak budowanie raportów, tworzenie automatyzacji, szkolenia administracyjne oraz szkolenia dla zespołu sprzedaży. Możesz skorzystać też z gotowego katalogu szkoleń, który cały czas rozwijamy.
Podczas konsultacji nasz ekspert doradza, jak najlepiej wykorzystać HubSpot do realizacji Twoich celów biznesowych.
Odpowiadamy na pytania dotyczące konfiguracji, integracji oraz optymalizacji procesów w HubSpot. Konsultacje mogą dotyczyć optymalizacji procesów sprzedaży, automatyzacji marketingu, personalizacji interakcji z klientem, raportowania i analizy danych, segmentacji list kontaktów, lead scoringu oraz strategii SEO i content marketingu. Ich zakres jest bardzo szeroki, a podstawowym celem jest dostarczenie Tobie odpowiedzi na pytanie „Jak to zrobić na HubSpot?”
Realizujemy techniczne dostosowanie systemu HubSpot do Twoich potrzeb na podstawie dostarczonych wymagań.
W ramach wsparcia konfiguracyjnego możemy automatyzować procesy, tworzyć raporty, dodawać nowe pola, zmieniać widoki danych oraz integrować systemy. Wsparcie konfiguracyjne to pomoc w realizacji ustawień systemu tam, gdzie nie masz wiedzy, jak to zrobić, lub nie masz na to czasu. Realizowane są na bazie dostarczanych przez Ciebie wymagań lub w wyniku rozmowy z nami podczas konsultacji.
Kompleksowe wsparcie
Oferujemy pełne wsparcie w zakresie szkoleń, konsultacji i konfiguracji, aby maksymalnie wykorzystać potencjał HubSpot w Twojej firmie.
Doświadczenie
Nasz zespół to specjaliści z wieloletnim doświadczeniem w pracy z HubSpot, mający wiedzę z całej platformy HubSpot i zasad budowy na niej procesów biznesowych.
Elastyczność
Możliwość dostosowania zakresu i tempa prac do Twoich potrzeb. Zgłaszasz się, kiedy czegoś potrzebujesz, a my wystawiamy Ci osobę do pomocy.
Szybki dostęp
W ramach wykupionych pakietów godzin, spotkania organizowane są w ciągu maksymalnie kilku dni od zgłoszenia.
Rozliczenia
Przejrzysty i elastyczny system rozliczeń godzinowych, który umożliwia kontrolę nad budżetem i zakresem realizowanych prac.
Ciągłe wsparcie
Zapewniamy wsparcie poaudytowe i powdrożeniowe, aby Twoja firma mogła nadal rozwijać się i efektywnie korzystać z HubSpot.
Posłuchaj naszego podcastu nakręconego z Joanna Rosiek, w którym omawiamy temat przygotowania zespołu do zmiany jaką niesie wdrożenie CRM.
Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.
Wójtowicz, K.
| Fudo Security
Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.
Kania, S.
| WebMakers Expert
W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.
Grochoła, M.
| Schwung
Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.
Czuczeło, A.
| Riverdi
BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.
Morycińska, M.
| Pirios
Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Skorzystaj na dostępie do jednego z najbardziej doświadczonych zespołów HubSpot w Polsce.
W wielu przypadkach jest to jedna osoba. Nasi pracownicy posiadają głęboką wiedzę zarówno w zakresie przenoszenia procesów na HubSpot, jak i samej jego konfiguracji. Często znają więcej niż jeden Hub, co daje Ci możliwość współpracy z jedną osobą. Nawet jeśli do niektórych tematów będzie trzeba zaangażować inne osoby, nadal zapewniamy sprawną koordynację prac i działań.
Wsparcie konfiguracyjne skupia się na technicznym dostosowaniu systemu HubSpot do wcześniej zdefiniowanych wymagań klienta. Obejmuje konfigurację automatyzacji, raportów, nowych pól oraz zmian w widokach danych zgodnie z dostarczoną listą wymagań.
Wsparcie konsultacyjne natomiast polega na strategicznych spotkaniach z ekspertem, który doradza, jak najlepiej wykorzystać HubSpot do realizacji celów biznesowych klienta. Pomaga w zrozumieniu możliwości systemu i dostosowaniu procesów, ale nie realizuje samodzielnie technicznych zmian w systemie.
Jeśli masz pytania dotyczące ogólnego działania HubSpot i potrzebujesz praktycznych instrukcji, jak korzystać z jego funkcji, to będzie to szkolenie. Szkolenia pomagają zdobyć wiedzę i umiejętności do efektywnego korzystania z HubSpot.
Jeżeli natomiast masz konkretne pytania, jak skonfigurować lub zastosować HubSpot w swoim procesie biznesowym, potrzebujesz pomocy w optymalizacji działań lub rozwiązania specyficznego problemu, to będzie to konsultacja.
Zależy, co potrzebujesz – szkolenia są szyte na miarę i z katalogu. Ceny szkoleń katalogowych są w granicach 2800 - 7500 zł + VAT. Ich zakres zależy od tego, czego uczymy. Szkolenia z administracji systemem są w górnym zakresie cen, szkolenia z funkcji systemu czy codziennej pracy zespołów na HubSpot w niższym.
Jeśli chodzi o koszty związane z wsparciem konsultacyjnym i konfiguracyjnym to ich koszty są w granicach 290 - 500 zł za godzinę. Koszty zależą od ilości godzin jakie od razu zakupisz w pakiecie, im więcej tym taniej.