Firmy budują bazy kontaktów od początków swojego powstania. Dotychczas wiele z nich za główny cel stawiało sobie docieranie do coraz to nowszych klientów. Dzisiaj, kiedy napływ nowych kontaktów zdecydowanie się zmniejszył, wielu szuka nowego rozwiązania.
Aż 76% firm twierdzi, że słabe wykorzystanie narzędzi sprzedaży jest głównym powodem, dla którego zespoły nie osiągają założonych wyników (HubSpot). Najczęściej te dane, które już mamy leżą i się kurzą, bo sprzedawcom brakuje czasu na dzwonienie. Do białej gorączki doprowadzają ich aktualizacje systemów (25%) i obsługa nieprzyjaznego systemu (80%).
Jak można to zmienić?
O tym dowiesz się z pierwszego odcinka podcastu Digital Stone.
O czym jeszcze usłyszysz?
- Gdzie przechowywać dane i kontakty, żeby je efektywnie wykorzystywać – w CRM-ie, Excelu czy aplikacja do e-mail marketingu?
- Czym jest Lead Calling i jak go wykorzystać do pracy na danych?
- Jak prowadzić procesy dzwonienia do potencjalnych klientów i dlaczego research danych jest tak istotny dla powodzenia transakcji?
- Jak marketing może pomóc sprzedaży znaleźć czas na dzwonienie?
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
- Artykuł: Jak wygląda codzienna praca sprzedawcy na HubSpot
- Webinar: 5 sposobów na spadającą liczbę zapytań (tutaj znajdziesz więcej informacji o Lead Callingu).
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube