Mariusz Gliński 1 min

Mam dane, mam kontakty i co dalej? – Podcast 01

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Firmy budują bazy kontaktów od początków swojego powstania. Dotychczas wiele z nich za główny cel stawiało sobie docieranie do coraz to nowszych klientów. Dzisiaj, kiedy napływ nowych kontaktów zdecydowanie się zmniejszył, wielu szuka nowego rozwiązania.

Aż 76% firm twierdzi, że słabe wykorzystanie narzędzi sprzedaży jest głównym powodem, dla którego zespoły nie osiągają założonych wyników (HubSpot). Najczęściej te dane, które już mamy leżą i się kurzą, bo sprzedawcom brakuje czasu na dzwonienie. Do białej gorączki doprowadzają ich aktualizacje systemów (25%) i obsługa nieprzyjaznego systemu (80%).

Jak można to zmienić?

O tym dowiesz się z pierwszego odcinka podcastu Digital Stone.

 

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Gdzie przechowywać dane i kontakty, żeby je efektywnie wykorzystywać – w CRM-ie, Excelu czy aplikacja do e-mail marketingu?
  • Czym jest Lead Calling i jak go wykorzystać do pracy na danych?
  • Jak prowadzić procesy dzwonienia do potencjalnych klientów i dlaczego research danych jest tak istotny dla powodzenia transakcji?
  • Jak marketing może pomóc sprzedaży znaleźć czas na dzwonienie?

 

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku

 

Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

 

 

Jesteśmy też na YouTube

 

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.