Posiadanie dobrej bazy danych do kontaktów sprzedażowych jest kluczowym elementem sukcesu pracy sprzedawcy. Ale skąd brać coraz to nowych klientów? I czy zawsze musisz ich szukać?
Bez dostępu do właściwych informacji o potencjalnych klientach, trudno jest skutecznie przeprowadzać proces sprzedaży. Dlatego tak ważne jest, aby zespół sprzedaży miał dostęp do aktualnej i dobrej jakości bazy danych kontaktów.
Jeżeli marketing dostarcza ciągle dobrej jakości leady, to Ty jako sprzedawca jesteś w świetnej sytuacji.
📌 Leadami nazywamy potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie naszą ofertą lub produktem. Dzięki temu, że masz już podstawowe informacje o tych osobach, proces sprzedaży staje się łatwiejszy i bardziej skuteczny. |
Jednak w wielu miejscach nie masz takiej możliwości lub działania marketingowe nie są po prostu wystarczające.
W takiej sytuacji, zespół sprzedaży musi samodzielnie zbudować bazę kontaktów.
Jak to zrobić?
Razem z Karolem Bartkowskim opowiemy Ci o tym w siódmym odcinku podcastu Digital Stone. Zapraszamy!
O czym jeszcze usłyszysz?
- Skąd brać bazy kontaktów i czy zawsze musisz stawiać na nowe bazy?
- Jakie aplikacje mogą Ci pomóc z budowie bazy?
- Co, jeżeli naszych klientów nie ma LinkedIn? Jak zbudować bazy w tej sytuacji?
- Jaka powinna być rola systemu CRM w budowie bazy i jak powinien się integrować z aplikacjami do ich budowy?
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
- Aplikacje pomocne w budowaniu baz klientów: Sales Navigator, Surfe, LeadFeeder
- Poznaj HubSpot CRM
- [E-book] Jak zbudować skuteczną kampanię Account Based Marketing na HubSpot
- [Webinar] Account Based Marketing i HubSpot
- Przejdź samodzielnie przez automatyczne demo po HubSpot Sales Hub
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube