Mariusz Gliński 2 min

Jak skutecznie budować bazy klientów – Podcast 07

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Posiadanie dobrej bazy danych do kontaktów sprzedażowych jest kluczowym elementem sukcesu pracy sprzedawcy. Ale skąd brać coraz to nowych klientów? I czy zawsze musisz ich szukać?

Bez dostępu do właściwych informacji o potencjalnych klientach, trudno jest skutecznie przeprowadzać proces sprzedaży. Dlatego tak ważne jest, aby zespół sprzedaży miał dostęp do aktualnej i dobrej jakości bazy danych kontaktów.

Jeżeli marketing dostarcza ciągle dobrej jakości leady, to Ty jako sprzedawca jesteś w świetnej sytuacji.

📌 Leadami nazywamy potencjalnych klientów, którzy już wykazali zainteresowanie naszą ofertą lub produktem. Dzięki temu, że masz już podstawowe informacje o tych osobach, proces sprzedaży staje się łatwiejszy i bardziej skuteczny.

Jednak w wielu miejscach nie masz takiej możliwości lub działania marketingowe nie są po prostu wystarczające.

W takiej sytuacji, zespół sprzedaży musi samodzielnie zbudować bazę kontaktów.

Jak to zrobić?

Razem z Karolem Bartkowskim opowiemy Ci o tym w siódmym odcinku podcastu Digital Stone. Zapraszamy!

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Skąd brać bazy kontaktów i czy zawsze musisz stawiać na nowe bazy?
  • Jakie aplikacje mogą Ci pomóc z budowie bazy?
  • Co, jeżeli naszych klientów nie ma LinkedIn? Jak zbudować bazy w tej sytuacji?
  • Jaka powinna być rola systemu CRM w budowie bazy i jak powinien się integrować z aplikacjami do ich budowy?

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku


Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.