Wybierz darmowe rozwiązanie lub wypróbuj wersję demo pełnej wersji oprogramowania. Przestań marnować czas na rutynowe zadania i zwiększaj sprzedaż
Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
![hubspot sales hub widok transakcji](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/all-deals-kopia.webp?width=2000&name=all-deals-kopia.webp)
![hubspot sales hub - lejek sprzedaży](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/deal-forecast-kopia.webp?width=2000&height=1087&name=deal-forecast-kopia.webp)
![hubspot sales hub - aktywność klienta i jego dane](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/contact-activity.webp?width=2000&name=contact-activity.webp)
HubSpot Sales Hub oszczędza czas na każdym
etapie lejka sprzedażowego
Zobacz, jak wydłużamy Twoją dobę
Wykorzystaj automatyzację działań
Utwórz sekwencję spersonalizowanych maili sprzedażowych i wiadomości follow-up, które są automatycznie uruchamiane w określonym czasie
Twórz i udostępniaj szablony maili
Wykorzystaj często wysyłane widomości jako szablony maili. Mierz ich skuteczność, a te najlepsze udostępnij całemu zespołowi sprzedaży.
Wysyłaj skuteczne wiadomości follow-up
Otrzymaj informację, jak tylko odbiorca przeczyta wiadomość, kliknie link lub otworzy załącznik i natychmiast wyślij follow-up, aby utrzymać jego zainteresowanie.
Zwiększ liczbę
spotkań
Rozmawiaj z odwiedzającym Twoją stronę za pomocą czatu lub wyślij mu link, aby umówił się z Tobą na dogodny termin. Koniec z niedostarczonymi mailami i nieodebranymi połączeniami telefonicznymi.
Sprzedawaj, a nie wprowadzaj dane
Automatycznie zapisuj dane kontaktowe, informacje o otarciu maila czy kliknięcia w link. Nie trać czasu na rutynowe działania takie jak rotacja leadów, przydzielanie zadań i wiele innych.
Kontroluj
proces sprzedaży
Dzięki integracji z HubSpot CRM śledź wygrane, przegrane i trwające transakcje. Ustal, który z przedstawicieli handlowych osiąga najlepsze wyniki.
Sprzedawaj więcej. Pracuj mniej.
Pozyskuj nowe leady
Utrzymaj kontakt z potencjalnymi klientami
Zamykaj transakcje szybciej
Zarządzaj lejkiem sprzedażowym
Pozyskaj wiele nowych
leadów w krótkim czasie
Dzięki HubSpot wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami. Obserwujesz w czasie rzeczywistym, kto odwiedza Twoją witrynę, jak często ją odwiedza i które strony są dla niego najbardziej interesujące.
Przygotuj sekwencję spersonalizowanych e-maili, ustaw harmonogram ich doręczenia, a każda następna wiadomość trafi automatycznie do skrzynki odbiorcy.
Otrzymaj natychmiast informację, gdy odbiorca otworzy Twojego maila, kliknie w link lub pobierze załącznik.
![hubspot-deale2](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/hubspot-deale2.webp?width=1500&height=793&name=hubspot-deale2.webp)
Sekwencje e-mail
E-mail tracking
Inbox Profiles
Prospects
Zwiększ skuteczność maili i rozmów telefonicznych
Docieraj do właściwych leadów z właściwymi wiadomościami we właściwym czasie.
HubSpot poinformuje Cię, kiedy lead otworzy e-mail, kliknie w link lub pobierze załącznik. Wszystkie najważniejsze
powiadomienia są zawsze widoczne na pulpicie. Dzięki temu bardzo łatwo ustalisz, który z leadów znajduje się na górze lejka sprzedażowego i natychmiast podejmiesz działania, aby zamknąć transakcję.
Użyj szablonów wiadomości e-mail, aby w ciągu kilku sekund wysłać rozmówcy idealny follow-up lub skontaktuj się z nim przez telefon zanim opuści Twoją stronę.
Jeśli chcesz ustalić, kiedy Twoja wiadomość zostanie odczytana, zaplanuj wysyłkę e-maila na później. HubSpot dzięki modułom machine learning sprawdzi, o jakiej porze są największe szanse, aby odbiorca odczytał wiadomość.
![email-wtyczka-hubspot](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/email-wtyczka-hubspot.webp?width=1440&height=835&name=email-wtyczka-hubspot.webp)
E-mail tracking
Calling
Szablony e-maili
Planowanie wysyłki e-maili
Spotykaj się częściej i
zwiększ ilość zamykanych
transakcji
Dzięki funkcji predictive lead scoring ustal, który z leadów ma największe szanse stać się Twoim klientem.
Połącz się z potencjalnymi klientami na swojej stronie przez czat i zarezerwuj więcej bezpośrednich spotkań. Wyślij odwiedzającemu indywidulany link, dzięki któremu umówi się z Tobą na spotkanie w terminie, jaki mu odpowiada.
Przed rozmową telefoniczną wyślij odbiorcy krótki playbook ze spersonalizowaną wiadomością, a po rozmowie stwórz follow-up z podsumowaniem oferty. I to wszystko za pomocą paru kliknięć. Umożliw klientom elektroniczne podpisywanie umów i płatności online dzięki integracjom HubSpot.
![Kalendarz-Mariusz](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/Kalendarz-Mariusz.webp?width=1690&height=1234&name=Kalendarz-Mariusz.webp)
Meetings
Playbooks
Quotes
Conversations
Zarządzaj precyzyjnie
lejkiem sprzedażowym
W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów.
Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.
W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.
Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów..
![sales-hub-Pozyskuj-nowe-leady](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/sales-hub-Pozyskuj-nowe-leady.webp?width=2000&height=1041&name=sales-hub-Pozyskuj-nowe-leady.webp)
Zarządzanie lejkiem sprzedażowym
Zautomatyzuj rutynowe zadania i sprzedawaj więcej w krótszym czasie dzięki HubSpot Sales Hub. Zacznij od darmowych narzędzi i zyskaj więcej możliwości dzięki wersji premium!
Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie. Ale są skuteczne jeszcze bardziej, gdy działają razem
PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA
Bezpłatny HubSpot CRM
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy CRM. Na zawsze.
Marketing Hub
Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.
Sales Hub
Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.
Service Hub
Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.
![flywheel](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/flywheel.webp?width=514&height=512&name=flywheel.webp)
"Zastosowanie HubSpot pozwoliło nam na dostarczanie do sprzedaży większej ilości potencjalnych klientów, odpowiednio ocieplonych i gotowych na rozmowę ze sprzedażą"
"W 2019 roku wdrożyliśmy CRM oparty o SalesForce, który okazał się zbyt skomplikowany dla naszego zespołu. Szukaliśmy prostszego rozwiązania i tu znalazł się HubSpot. Wszstko co potrzebujemy jest dostępne kilkoma klikami"
"HubSpot pozwolił nam zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki zastosowaniu sequencies, możemy kontaktować się jednocześnie z dziesiątkami klientów, nie tracąc czasu na follow-up"
Porozmawiaj z nami o tym jak HubSpot
może pomóc w Twojej firmie
![Mariusz-Glinski-BusinessWeb-768x950](https://www.businessweb.pl/hs-fs/hubfs/BussinessWeb_2023/Mariusz-Glinski-BusinessWeb-768x950.webp?width=768&height=950&name=Mariusz-Glinski-BusinessWeb-768x950.webp)