Wybierz darmowe rozwiązanie lub wypróbuj wersję demo pełnej wersji oprogramowania. Przestań marnować czas na rutynowe zadania i zwiększaj sprzedaż

    Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
    Odpowiemy na każde Twoje pytanie.

    hubspot sales hub widok transakcji
    hubspot sales hub - lejek sprzedaży
    hubspot sales hub - aktywność klienta i jego dane

    HubSpot Sales Hub oszczędza czas na każdym
    etapie lejka sprzedażowego

    Zobacz, jak wydłużamy Twoją dobę

    Wykorzystaj automatyzację działań

    Utwórz sekwencję spersonalizowanych maili sprzedażowych i wiadomości follow-up, które są automatycznie uruchamiane w określonym czasie

    Twórz i udostępniaj szablony maili

    Wykorzystaj często wysyłane widomości jako szablony maili. Mierz ich skuteczność, a te najlepsze udostępnij całemu zespołowi sprzedaży.

    Wysyłaj skuteczne wiadomości follow-up

    Otrzymaj informację, jak tylko odbiorca przeczyta wiadomość, kliknie link lub otworzy załącznik i natychmiast wyślij follow-up, aby utrzymać jego zainteresowanie.

    Zwiększ liczbę
    spotkań

    Rozmawiaj z odwiedzającym Twoją stronę za pomocą czatu lub wyślij mu link, aby umówił się z Tobą na dogodny termin. Koniec z niedostarczonymi mailami i nieodebranymi połączeniami telefonicznymi.

    Sprzedawaj, a nie wprowadzaj dane

    Automatycznie zapisuj dane kontaktowe, informacje o otarciu maila czy kliknięcia w link. Nie trać czasu na rutynowe działania takie jak rotacja leadów, przydzielanie zadań i wiele innych.

    Kontroluj
    proces sprzedaży

    Dzięki integracji z HubSpot CRM śledź wygrane, przegrane i trwające transakcje. Ustal, który z przedstawicieli handlowych osiąga najlepsze wyniki.

    Sprzedawaj więcej. Pracuj mniej.

    01

    Pozyskuj nowe leady

    02

    Utrzymaj kontakt z potencjalnymi klientami

    03

    Zamykaj transakcje szybciej

    04

    Zarządzaj lejkiem sprzedażowym

    Pozyskaj wiele nowych
    leadów w krótkim czasie

    Dzięki HubSpot wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami. Obserwujesz w czasie rzeczywistym, kto odwiedza Twoją witrynę, jak często ją odwiedza i które strony są dla niego najbardziej interesujące.

    Przygotuj sekwencję spersonalizowanych e-maili, ustaw harmonogram ich doręczenia, a każda następna wiadomość trafi automatycznie do skrzynki odbiorcy.

    Otrzymaj natychmiast informację, gdy odbiorca otworzy Twojego maila, kliknie w link lub pobierze załącznik.

    hubspot-deale2
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Sekwencje e-mail

    E-mail tracking

    Inbox Profiles

    Zwiększ skuteczność maili i rozmów telefonicznych

    Docieraj do właściwych leadów z właściwymi wiadomościami we właściwym czasie.

    HubSpot poinformuje Cię, kiedy lead otworzy e-mail, kliknie w link lub pobierze załącznik. Wszystkie najważniejsze
    powiadomienia są zawsze widoczne na pulpicie. Dzięki temu bardzo łatwo ustalisz, który z leadów znajduje się na górze lejka sprzedażowego i natychmiast podejmiesz działania, aby zamknąć transakcję.

    Użyj szablonów wiadomości e-mail, aby w ciągu kilku sekund wysłać rozmówcy idealny follow-up lub skontaktuj się z nim przez telefon zanim opuści Twoją stronę.

    Jeśli chcesz ustalić, kiedy Twoja wiadomość zostanie odczytana, zaplanuj wysyłkę e-maila na później. HubSpot dzięki modułom machine learning sprawdzi, o jakiej porze są największe szanse, aby odbiorca odczytał wiadomość.

    email-wtyczka-hubspot
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    E-mail tracking

    Calling

    Szablony e-maili

    Spotykaj się częściej i
    zwiększ ilość zamykanych
    transakcji

    Dzięki funkcji predictive lead scoring ustal, który z leadów ma największe szanse stać się Twoim klientem.

    Połącz się z potencjalnymi klientami na swojej stronie przez czat i zarezerwuj więcej bezpośrednich spotkań. Wyślij odwiedzającemu indywidulany link, dzięki któremu umówi się z Tobą na spotkanie w terminie, jaki mu odpowiada.

    Przed rozmową telefoniczną wyślij odbiorcy krótki playbook ze spersonalizowaną wiadomością, a po rozmowie stwórz follow-up z podsumowaniem oferty. I to wszystko za pomocą paru kliknięć. Umożliw klientom elektroniczne podpisywanie umów i płatności online dzięki integracjom HubSpot.

    Kalendarz-Mariusz
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Meetings

    Playbooks

    Quotes

    Conversations

    Zarządzaj precyzyjnie
    lejkiem sprzedażowym

    W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów.

    Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.

    W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.

    Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów..

    sales-hub-Pozyskuj-nowe-leady
    WYKORZYSTAJ FUNKCJE:

    Zarządzanie lejkiem sprzedażowym

    Zautomatyzuj rutynowe zadania i sprzedawaj więcej w krótszym czasie dzięki HubSpot Sales Hub. Zacznij od darmowych narzędzi i zyskaj więcej możliwości dzięki wersji premium!

    Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie. Ale są skuteczne jeszcze bardziej, gdy działają razem

    PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA

    Bezpłatny HubSpot CRM

    Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.

    Marketing Hub

    Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.

    Sales Hub

    Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.

    Service Hub

    Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.

    flywheel

    "Zastosowanie HubSpot pozwoliło nam na dostarczanie do sprzedaży większej ilości potencjalnych klientów, odpowiednio ocieplonych i gotowych na rozmowę ze sprzedażą"

    OPEN NEXUS

    "W 2019 roku wdrożyliśmy CRM oparty o SalesForce, który okazał się zbyt skomplikowany dla naszego zespołu. Szukaliśmy prostszego rozwiązania i tu znalazł się HubSpot. Wszstko co potrzebujemy jest dostępne kilkoma klikami"

    ABRILUX

    "HubSpot pozwolił nam zwiększyć dotarcie do potencjalnych klientów, dzięki zastosowaniu sequencies, możemy kontaktować się jednocześnie z dziesiątkami klientów, nie tracąc czasu na follow-up"

    NASCON