Wybierz darmowe rozwiązanie lub wypróbuj wersję demo pełnej wersji oprogramowania. Przestań marnować czas na rutynowe zadania i zwiększaj sprzedaż
Albo zadzwoń teraz na numer 501 033 793
Odpowiemy na każde Twoje pytanie.
HubSpot Sales Hub oszczędza czas na każdym
etapie lejka sprzedażowego
Zobacz, jak wydłużamy Twoją dobę
Wykorzystaj automatyzację działań
Utwórz sekwencję spersonalizowanych maili sprzedażowych i wiadomości follow-up, które są automatycznie uruchamiane w określonym czasie
Twórz i udostępniaj szablony maili
Wykorzystaj często wysyłane widomości jako szablony maili. Mierz ich skuteczność, a te najlepsze udostępnij całemu zespołowi sprzedaży.
Wysyłaj skuteczne wiadomości follow-up
Otrzymaj informację, jak tylko odbiorca przeczyta wiadomość, kliknie link lub otworzy załącznik i natychmiast wyślij follow-up, aby utrzymać jego zainteresowanie.
Zwiększ liczbę
spotkań
Rozmawiaj z odwiedzającym Twoją stronę za pomocą czatu lub wyślij mu link, aby umówił się z Tobą na dogodny termin. Koniec z niedostarczonymi mailami i nieodebranymi połączeniami telefonicznymi.
Sprzedawaj, a nie wprowadzaj dane
Automatycznie zapisuj dane kontaktowe, informacje o otarciu maila czy kliknięcia w link. Nie trać czasu na rutynowe działania takie jak rotacja leadów, przydzielanie zadań i wiele innych.
Kontroluj
proces sprzedaży
Dzięki integracji z HubSpot CRM śledź wygrane, przegrane i trwające transakcje. Ustal, który z przedstawicieli handlowych osiąga najlepsze wyniki.
Sprzedawaj więcej. Pracuj mniej.
Pozyskuj nowe leady
Utrzymaj kontakt z potencjalnymi klientami
Zamykaj transakcje szybciej
Zarządzaj lejkiem sprzedażowym
Pozyskaj wiele nowych
leadów w krótkim czasie
Dzięki HubSpot wiesz, kto jest zainteresowany Twoimi produktami i usługami. Obserwujesz w czasie rzeczywistym, kto odwiedza Twoją witrynę, jak często ją odwiedza i które strony są dla niego najbardziej interesujące.
Przygotuj sekwencję spersonalizowanych e-maili, ustaw harmonogram ich doręczenia, a każda następna wiadomość trafi automatycznie do skrzynki odbiorcy.
Otrzymaj natychmiast informację, gdy odbiorca otworzy Twojego maila, kliknie w link lub pobierze załącznik.
Sekwencje e-mail
E-mail tracking
Inbox Profiles
Prospects
Zwiększ skuteczność maili i rozmów telefonicznych
Docieraj do właściwych leadów z właściwymi wiadomościami we właściwym czasie.
HubSpot poinformuje Cię, kiedy lead otworzy e-mail, kliknie w link lub pobierze załącznik. Wszystkie najważniejsze
powiadomienia są zawsze widoczne na pulpicie. Dzięki temu bardzo łatwo ustalisz, który z leadów znajduje się na górze lejka sprzedażowego i natychmiast podejmiesz działania, aby zamknąć transakcję.
Użyj szablonów wiadomości e-mail, aby w ciągu kilku sekund wysłać rozmówcy idealny follow-up lub skontaktuj się z nim przez telefon zanim opuści Twoją stronę.
Jeśli chcesz ustalić, kiedy Twoja wiadomość zostanie odczytana, zaplanuj wysyłkę e-maila na później. HubSpot dzięki modułom machine learning sprawdzi, o jakiej porze są największe szanse, aby odbiorca odczytał wiadomość.
E-mail tracking
Calling
Szablony e-maili
Planowanie wysyłki e-maili
Spotykaj się częściej i
zwiększ ilość zamykanych
transakcji
Dzięki funkcji predictive lead scoring ustal, który z leadów ma największe szanse stać się Twoim klientem.
Połącz się z potencjalnymi klientami na swojej stronie przez czat i zarezerwuj więcej bezpośrednich spotkań. Wyślij odwiedzającemu indywidulany link, dzięki któremu umówi się z Tobą na spotkanie w terminie, jaki mu odpowiada.
Przed rozmową telefoniczną wyślij odbiorcy krótki playbook ze spersonalizowaną wiadomością, a po rozmowie stwórz follow-up z podsumowaniem oferty. I to wszystko za pomocą paru kliknięć. Umożliw klientom elektroniczne podpisywanie umów i płatności online dzięki integracjom HubSpot.
Meetings
Playbooks
Quotes
Conversations
Zarządzaj precyzyjnie
lejkiem sprzedażowym
W HubSpot dopasujesz lejek sprzedażowy do specyfiki swojego biznesu. Prosto, bez drogich konsultacji i testów.
Za pomocą paru kliknięć, metodą drag&drop zarządzaj danymi na każdym etapie cyklu sprzedażowego.
W kilka sekund dodaj nowe zadnie, a HubSpot sam uzupełni wymagane dane. Obserwuj, gdzie jest najwięcej zadań i automatycznie uruchamiaj workflow, aby zarządzać leadami, dodawać nowe transakcje i przydzielać taski.
Śledź na bieżąco raporty wydajności zespołu oraz poziomu sprzedaży. Twórz niestandardowe raporty według dowolnych wskaźników – kwot transakcji, produktywności, stanu lejka sprzedażowego i wielu innych parametrów..
Zarządzanie lejkiem sprzedażowym
Zautomatyzuj rutynowe zadania i sprzedawaj więcej w krótszym czasie dzięki HubSpot Sales Hub. Zacznij od darmowych narzędzi i zyskaj więcej możliwości dzięki wersji premium!
Narzędzia HubSpot Marketing Hub, Sales Hub, Service Hub i CRM są skuteczne same w sobie. Ale są skuteczne jeszcze bardziej, gdy działają razem
PLATFORMA HUBSPOT GROWTH ZAWIERA
Bezpłatny HubSpot CRM
Wszystko, czego potrzebujesz, aby organizować, śledzić i ocieplać leady. W 100% darmowy. Na zawsze.
Marketing Hub
Zwiększaj ruch i konwersję za pomocą narzędzi takich jak landing page, automatyka, analiza danych i wiele innych.
Sales Hub
Oszczędź czas dzięki narzędziom, które usprawnią komunikację z potencjalnymi klientami. Zautomatyzuj rutynowe zadania i przyśpiesz zamykanie transakcji.
Service Hub
Narzędzia do obsługi klienta, które pomogą Ci wyprzedzić oczekiwania klientów i dać im dokładnie to, czego oczekują. Zamień zadowolonych klientów w promotorów marki.