Mariusz Gliński 1 min

Współpraca marketingu i sprzedaży – praktyczne przykłady cz. 2 – Podcast 04

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Integracja marketingu i sprzedaży to kluczowy trend na 2023 rok.

A statystyki w tym obszarze mówią same za siebie:

  • 27% organizacji stosujących MSA (marketing and sales alignment) ma szybszy wzrost;
  • 56% firm stosujących MSA trafia w prognozowany wynik sprzedaży, a 16% je przekracza;
  • Leady, które przeszły przez MSA dają nawet 47% wzrostu wartości sprzedaży.

Jak podejść do tego trendu z praktycznej strony? Od czego zacząć?

Zapraszam na kontynuację odcinka podcastu o integracji sprzedaży i marketingu.

Razem z Karolem Bartkowskim przedstawiamy Ci kolejną porcję praktycznych przykładów.

Posłuchaj!

 

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Dlaczego wzajemne zrozumienie działu marketingu i sprzedaży, kim jest klient, to super start do rozpoczęcia współpracy? 
  • Dlaczego warto odwrócić kampanie do góry nogami i zacząć od celu, jakim jest umówienie spotkania sprzedażowego i zaplanować do niego działania marketingowe?
  • Z jakiego powodu systemy to podstawa budowy wspólnych procesów między marketingiem i sprzedażą?
  • Gdzie jest kluczowe wąskie gardło w zakresie integracji marketingu i sprzedaży i dlaczego jest to kwalifikacja leadów i lead calling (czyli dzwonienie do nowych klientów). Aż 34% sprzedawców uważa, że prospecting i kwalifikacja jest dużym wyzwaniem. Jak poradzić sobie z tym problemem?

 

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku

 

Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

 

 

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.