Porozmawiaj o HubSpot
Nie wiesz co wybrać?
Od czego zacząć?
Jak lepiej wykorzystywać?
HubSpot to nasza 100% specjalizacja.
SZYBKI START
CRM
WDROŻENIA HUBSPOT
KONFIGURACJE I OPTYMALIZACJE
Poznaj naszą ofertę wdrożenia HubSpot CRM dla małych firm, która pozwoli Twojej firmie sprawnie przenieść Twoje procesy sprzedaży na konfigurację systemu HubSpot. Skorzystaj z oferty dostosowanej kosztowo do małej firmy i małych zespołów.
Wdrażaj HubSpot w budżecie oraz zakresie dostosowanym do małych firm i licencji HubSpot Starter
Mała firma to niewielkie zespoły i nieskomplikowane procesy sprzedaży. Skorzystaj z dedykowanej oferty wdrożenia systemu HubSpot dla małych firm, opartej na licencji Starter. Koszty wdrożenia mieszczą się w przedziale 6000 do 8000 zł, a Twój zespół zaczyna w pełni pracować na HubSpot już po 2 tygodniach!
Dokładnie rozpoznajemy Twoje potrzeby i mapujemy je na określone licencje HubSpot.
Pomagamy odpowiedzieć na pytania czy bardziej sprawdzi się Sales Hub, czy Service Hub, czy lepsza czy licencja Starter będzie dla Ciebie wystarczająca. Nasze analizy pomagają Ci w potwierdzić, że licencja Starter spełni Twoje potrzeby.
Organizujemy serię warsztatów podczas których wspólnie konfigurujemy HubSpot pod Twój proces sprzedaży. HubSpot Starter to nieskomplikowany CRM, którego można szybko ustawić i sprawnie wdrożyć w Twoim zespole. Nasz ekspert pozwoli Ci wykorzystać możliwości licencji Starter w 100%.
Szkolimy Twój Zespół ze skonfigurowanych procesów i najlepszych praktyk pracy na CRM. Nasze szkolenia i wdrożenie pracowników na HubSpot koncentrują się na najlepszych praktykach pracy z systemem. Pokazujemy, jak skutecznie wykorzystać nowe funkcje, dostosowane do Twoich potrzeb. Przeszkolenie obejmuje szczegółowy przegląd skonfigurowanego procesu sprzedaży, co zapewnia pełne zrozumienie i efektywne wykorzystanie systemu.
Po szkoleniu weryfikujemy pracę zespołu i potwierdzamy znajomość systemu, aby upewnić się, że wszyscy są gotowi do efektywnego działania na HubSpot.
Posłuchaj naszego podcastu nakręconego z Joanna Rosiek, w którym omawiamy temat przygotowania zespołu do zmiany jaką niesie wdrożenie CRM.
Dopasowanie budżetu
Zakres licencji HubSpot oraz wdrożenie, dopasowane do możliwości małych firm i zespołów
Szybka konfiguracja
Seria warsztatów z naszymi ekspertami, pozwala na uruchomienie CRM w 2-3 tygodnie.
Szybkie wyjście z Excel
Pomagamy przenieść dane z Excel lub innego CRM, dając możliwość kontynuacji dotychczasowych procesów
Integracja z twoją pocztą i kalendarzem
Łączymy HubSpot z Twoją pocztą i kalendarzem, zapewniając automatyczną rejestracją komunikacji z klientami.
Przeszkolenie zespołów
Pracownicy przechodzą przez serię szkoleń, zapewniających praktyczną wiedzę z codziennej pracy na CRM.
Zadowolenie zespołów
Użytkownicy HubSpot CRM doceniają intuicyjność i funkcjonalność systemu, co przekłada się na ich zadowolenie i efektywność pracy.
Dokładne wdrożenie było wyjątkowo proste i trwało kilka tygodni, a co ważne - nie zakłóciło pracy zespołu handlowego. Pewnego dnia po prostu ludzie zaczęli działać na nowym systemie z aktualnymi danymi! W pełni rekomenduję BusinessWeb jako partnera - mam nadzieję na współpracę również w przyszłości, przy we wdrażaniukolejnych modułów HubSpot.
Wójtowicz, K.
| Fudo Security
Współpracowaliśmy (a właściwie cały czas współpracujemy) z firmą BusinessWeb przy realizacji kilku warsztatów związanych z mapowaniem naszych procesów sprzedażowych, ich uporządkowaniem oraz poprawnym wdrożeniem w systemie HubSpot CRM. Cała współpraca z BusinessWeb była wartościowa i spełniła nasze oczekiwania. Z pełnym przekonaniem polecamy.
Kania, S.
| WebMakers Expert
W pełni rekomenduje współpracę z BusinessWeb. Od samego początku wdrożenia po GoLive, osoby z nami współpracujące wykazywały pełne zaangażowanie oraz zrozumienie na zadawane pytania. CRM został wdrożony wg. pierwszego planu, który ustaliliśmy na pierwszym spotkaniu i przy pełnej obustronnej współpracy w/w terminy są zawsze dowożone. Od momentu zakupu po wdrożenie czuć gwarancje, że zespół BusinessWeb jest pełen ekspertów w swojej dziedzinie.
Grochoła, M.
| Schwung
Dzięki zaufaniu, jakim obdarzyliśmy firmę BusinessWeb, wspólnie wdrożyliśmy HubSpot CRM w naszej organizacji. Nasze wdrożenie obejmowało: - rozpoznanie procesu sprzedaży - projektowanie i konfiguracja procesu sprzedaży w systemie - warsztaty codziennej pracy w systemie - pomoc techniczna w dostosowaniu do naszych potrzeb. Firma doskonale rozpoznała nasze potrzeby, wyróżnia się nowatorskim podejściem do usługi co przyniosło wymierne rezultaty.
Czuczeło, A.
| Riverdi
BusinessWeb - niezawodny partner we wdrożeniu modułów systemu HubSpot. Od samego początku współpracy, zespół BusinessWeb wykazał się nie tylko bardzo dobrą wiedzą merytoryczną, ale także elastycznością i gotowością do pomocy na każdym etapie projektu. Ich profesjonalizm przejawiał się w każdym aspekcie naszej interakcji. Z pełnym przekonaniem możemy stwierdzić, że BusinessWeb to doskonały partner do współpracy.
Morycińska, M.
| Pirios
Dla nas HubSpot to główne danie, a nie przystawka. Skorzystaj z naszego doświadczenia w całej platformie HubSpot, bez rozpraszania przez bycie agencją interaktywną czy firmą od usprawnień procesów. Wdrożenie CRM to zbyt duże ryzyko, aby traktować je jako dodatek do innych usług.
Nasz personel bardzo dobrze zna HubSpot i ma za sobą dziesiątki wdrożonych CRM w małych firmach, z wykorzystaniem licencji HubSpot Sales Starter. Znamy nie tylko charakterystykę i potrzeby małych firm, ale i możliwości HubSpot.
Jeżeli w jakimś miejscu HubSpot nie będzie spełniał Twoich wymagań, otrzymasz od nas w tym zakresie jasną informację, oraz wsparcie w przygotowaniu alternatywnego rozwiązania.
Większość naszych wdrożeń w małych firmach realizujemy z wykorzystaniem licencji HubSpot Sales Starter. Koszty wdrożeń w małych firmach są w widełkach 6000 zł - 8000 zł i zależą od stopnia skomplikowania procesu sprzedaży oraz wielkości zespołu.
Możesz obniżyć koszty wdrożenia poprzez skorzystanie z naszych szkoleń on-line. W naszej ofercie znajdziesz pełne szkolenie z HubSpot Sales Starter, które umożliwi Ci samodzielne skonfigurowanie systemu niskim kosztem w granicach 200 zł - 300 zł. Tutaj znajdziesz ofertę naszych szkoleń -Link do szkoleń on-line BusinessWeb
Jesteśmy prawie jak oddział HubSpot w Polsce. Wspieramy HubSpot w promocji i wzmacnianiu obecności HubSpot w Polsce. Prowadzimy marketing, budujemy wiedzę o HubSpot, utrzymujemy polskich klientów.
HubSpot jest naszym codziennym narzędziem pracy a nie dodatkiem do oferty czegoś innego:
Nasza firma została zbudowana dzięki sukcesem we wdrożeniach HubSpot w małych firmach. Znamy ich procesy oraz potrzeby. Potrafimy dobrze dobrać rozwiązania, tak aby sprostać wymaganiom niższych budżetów.
Poznaj nasze case study i zobacz co mówią o nas nasi klienci.
Nasz zespół jest bardzo wyspecjalizowany i posiada wieloletnie doświadczenie w obsłudze małych firm. Osoby często znają więcej niż jedno rozwiązanie HubSpot, tak aby wspierać klientów w jak najszerszym zakresie procesów.
Posiadamy największą liczbę wdrożeń HubSpot Starter, ponieważ nie specjalizujemy się tylko w wyższych licencjach.
Tak, szkolenia pracowników są nieodłącznym elementem naszego wdrożenia. Prowadzimy je na bazie konfiguracji systemu, którą wykonaliśmy w ramach wdrożenia, tak aby Twój zespół sprzedaży poznał skonfigurowany proces.
Nasze szkolenia wychodzą jednak jeszcze dalej, przekazując Twojemu zespołowi sprzedaży najlepsze praktyki pracy na HubSpot, tak aby potrafili się nim sprawnie posługiwać i być samodzielni w konfiguracjach widoków czy narzędzi takich jak spotkania.
Po wdrożeniu masz możliwość korzystania z naszego wsparcia powdrożeniowego, w którym masz szkolenia, wsparcie w konfiguracji czy konsultacje. Zapewniamy też bieżącą wiedzę o HubSpot w zakresie webinarów nowości i mastermind.
Z nami zostajesz na dłużej niż tylko na czas wdrożenia. Po zakończeniu wdrożenia zapewniamy pełne wsparcie techniczne, regularne konsultacje oraz pomoc w konfiguracji systemu, aby maksymalnie wykorzystać jego możliwości.
Masz możliwość zamówienia szkoleń pracowników, czy udziału w naszych webinarach o nowościach HubSpot.
Naszym celem jest abyś miał aktualną wiedzę z HubSpot i jego rozwiązań, używał z systemu tak aby przynosił ci on jak najwięcej korzyści.
Możesz skorzystać z różnej wielkości pakietów wsparcia.
Przede wszystkim takich, którzy są najbliżsi zajmowania się jedynie HubSpotem, nie kopiują naszych rozwiązań, stron www, i mają codzienną praktykę pracy na całej platformie HubSpot.
Dodatkowo takich co pracują na co dzień na HubSpot w marketingu i sprzedaży, a nie np. na Pipedrive/Livespace czy Getresponse. Bo praktykują wtedy co sprzedają i znają HubSpot od swojej praktyki, a nie tylko nauki na klientach.
Oczywiście również takich co mają konkretną ilość opinii o wdrożeniach na stronie HubSpota, potwierdzającą realizację wdrożeń, bo każdy może napisać, że ma ich dziesiątki. Ale ilu klientów to potwierdza?