Mariusz Gliński 1 min

Jak wybrać system CRM na 2024? – Podcast 02

Wolisz słuchać niż czytać? Odtwórz poniżej 👌


Technologia zdaniem wielu handlowców potrafi być hamulcowym sprzedaży. Takie są fakty, ale czy firmy biorą to pod uwagę?

Z odpowiedzią przychodzi niezawodny w swoich statystykach HubSpot:

➡ 86% sprzedawców nie wie, jakiego narzędzia użyć do danego zadania.
➡ Sprzedawcy spędzają 41% swojego przeciętnego dnia pracy nie sprzedając, co kosztuje firmy około 38% przychodów na kwartał.
➡ 25% handlowców stwierdziło, że aktualizacja CRM często odciąga ich od sprzedaży.
➡ Średnio sprzedawcy poruszają się średnio po 13 narzędziach w ramach swojej pracy.

Rozwój oraz nieustanny trening umiejętności – również pracy w CRM – to istotny element, żeby inwestycja w system przekładała się na wyższe skoki sprzedażowe, a nie działała jak hamulec. 

W tym odcinku podcastu razem z Karolem Bartkowskim rozmawiamy o tym, jak wybrać system CRM na 2024 i na co zwrócić uwagę, żeby podjąć dobrą decyzję.

O czym jeszcze usłyszysz?

  • Jaka jest najczęstsza potrzeba wyboru systemu CRM?
  • Jak nie zacząć z długiem technologicznym i być gotowym na integrację marketingu i sprzedaży oraz działań obsługi klienta na tym samym CRM?
  • Jak ograniczyć liczbę narzędzi, dzięki jednej platformie CRM dla sprzedaży, marketingu i obsługi klienta?
  • Czy istnieje system CRM, który wyprzedza trendy i jest gotowy na nowe działania takie jak ABM (account-based marketing)?
  • Technologie mają budować zaangażowane środowisko pracy – jaką rolę ma w tym system CRM?

 

Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku

 

Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji

 

 

Jesteśmy też na YouTube

 

avatar

Mariusz Gliński

Nadaje kierunek rozwoju w BusinessWeb. Wspiera klientów do doborze najbardziej dopasowanych do potrzeb rozwiązań CRM oraz funkcji platformy HubSpot. Odpowiada za budowę wiedzy i świadomości klientów o rozwiązaniach HubSpot w Polsce.