Technologia zdaniem wielu handlowców potrafi być hamulcowym sprzedaży. Takie są fakty, ale czy firmy biorą to pod uwagę?
Z odpowiedzią przychodzi niezawodny w swoich statystykach HubSpot:
➡ 86% sprzedawców nie wie, jakiego narzędzia użyć do danego zadania.
➡ Sprzedawcy spędzają 41% swojego przeciętnego dnia pracy nie sprzedając, co kosztuje firmy około 38% przychodów na kwartał.
➡ 25% handlowców stwierdziło, że aktualizacja CRM często odciąga ich od sprzedaży.
➡ Średnio sprzedawcy poruszają się średnio po 13 narzędziach w ramach swojej pracy.
Rozwój oraz nieustanny trening umiejętności – również pracy w CRM – to istotny element, żeby inwestycja w system przekładała się na wyższe skoki sprzedażowe, a nie działała jak hamulec.
W tym odcinku podcastu razem z Karolem Bartkowskim rozmawiamy o tym, jak wybrać system CRM na 2024 i na co zwrócić uwagę, żeby podjąć dobrą decyzję.
O czym jeszcze usłyszysz?
- Jaka jest najczęstsza potrzeba wyboru systemu CRM?
- Jak nie zacząć z długiem technologicznym i być gotowym na integrację marketingu i sprzedaży oraz działań obsługi klienta na tym samym CRM?
- Jak ograniczyć liczbę narzędzi, dzięki jednej platformie CRM dla sprzedaży, marketingu i obsługi klienta?
- Czy istnieje system CRM, który wyprzedza trendy i jest gotowy na nowe działania takie jak ABM (account-based marketing)?
- Technologie mają budować zaangażowane środowisko pracy – jaką rolę ma w tym system CRM?
Linki do rzeczy wymienionych
w tym odcinku
- Wideo: Codzienna praca sprzedawcy na HubSpot
- Checklista wyboru systemu CRM
- [WEBINAR] Jak opracować wygrywający plan sprzedaży na 2023?
Słuchaj podcastu w swojej ulubionej aplikacji
Jesteśmy też na YouTube